Petőfi utca a Facebook-on



 Kapcsolat

Küldjön ötletet, észrevételt, leleplező információt! szerk@petofiutca.hu

Alázzon meg minket a pénzével!


A Petőfi utca nem fogad el állami támogatást és nem közöl fizetett hirdetéseket. Az Ön támogatására viszont szükségünk van!
	

Nem Juhász "polgárháborúzott", de azt is magánbeszélgetésen

2012.04.19. 15:25 petőfi utca

Bár korábban az MTI-nek még tagadta, a Petőfi utca kérdésére már közvetve megerősítette Juhász Oszkár jobbikos polgármester, hogy ő maga szerepel az ATV-n lehozott „polgárháborús” hangfelvételen.

Polgárháborúra készül Gyöngyöspata jobbikos polgármestere - állítja az ATV, egy birtokába került hangfelvételre alapozva. A felvételen szereplő három férfi beszélgetésében többek között elhangzik, hogy:

- Nyilvánvaló, hogy lesz polgárháború.

- Ezzel nincs gond, mert előbb-utóbb úgyis megtörténik, de akkor kell megtörténnie, amikor a mi nyereségünkkel végződhet .

Az ATV szerint a felvételen Juhász Oszkár gyöngyöspatai polgármester és feltételezhetően a Szebb Jövőért Polgárőr Egyesülethez két tagja beszélget. Juhász az MTI-nek adott nyilatkozatában rágalomnak nevezte az ügyet, és tagadta, hogy ilyen felvételen szerepelhetne: „Ilyen felvételről nem tudok, ilyen megnyilvánulást én nem tettem.” (Az MTI megkeresésekor a polgármester még nem hallotta a felvételt, annak tartalmára reagált).

A Petőfi utca azonban valamivel később érte utol Juhász Oszkárt, aki közvetlenül ugyan továbbra sem ismerte be, de ekkor már nem is tagadta saját szerepét. A polgármester a Jobbik hivatalos álláspontját átvéve azt hangsúlyozta, hogy magánbeszélgetés került az ATV-hez. „A felvétel készítőjét és összevágóját kérdezzék meg arról hogyan került oda. Tehát a magyar vagy valamelyik másik titkosszolgálatot" - mondta kérdésünkre Juhász.

 

195 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://petofiutca.blog.hu/api/trackback/id/tr444461218

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kormány: Nem fenyeget semmilyen veszély 2012.04.20. 17:39:01

Az Országgyűlés Nemzetbiztonsági bizottságának ülése után Kontrát Károly belügyi államtitkár határozottan leszögezte, hogy Magyarországot semmiféle veszély nem fenyegeti, a magyar hatóságok, az Alkotmányvédelmi Hivatal, a terrorelhárítás és a rendőrség ga…

Trackback: "A béke az disznóól... 2012.04.20. 08:54:52

...rend csak a háborúban van. Békében a nép elvadul." - hangzik el Brecht: Kurázsi mama és gyermekei című művében az őrmester szájából. Az atv birtokába jutott hangfelvétel alapján a kedves polgármester úr a még azzá választása előtt igazi vidéki ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na és?
Ez egy magán beszélgetés volt egy ,szerintem nem is olyan elképzelhetetlen és sajnos egyre inkább reális eshetőségről.

amin ki kellene akadni az szerintem az ,hogy manapság embereket csak úgy lehallgatnak,
És ez senkinek fel sem tűnik?
Baszki elvleg(mondom elvileg)vége van a kádár rendszernek.
Ez aztán a komoly ügy, hogy valaki polgárháborút emleget. Sok vidéki településen tényleg nem állnak ettől messze.

Az már inkább érdekes, hogy egy szűk körű beszélgetés hogyan kerül az ATV-hez.
döbbenetes leleplezés. minden bizonnyal jelentősen csökkenti a jobbik népszerüségét, a sok sérült aki eddig a nácikra szavazott volna most elgondolkodik és alternatívát keres.
csak így tovább, kb annyira hatékony mint az ótvaros feri demokráciavédelme, amivel kétharmadra segítette kuszaszemet és barátait.
@Mohamed: Gondolom amikor Öszödben hallgatóztak Feri után, akkor nem azon akadtál ki, hogy hát baszki, lehallgatják az embereket a jogállamban, mert véletlenül közszereplő.
De a Jobbik nem nyilvánosságra szánt beszélgetéseit természetesen maga az Atyaúristen védi. :)
@Caaroy: Öszödön nem hallgattak le senkit, Gyurcsány mikrofonba beszélt, amit rögzítettek és ezt valaki nyilvánosságra hozta.
Azért a kettő nem ugyan az.
@Joe84: Gyurcsány tudta nélkül rögzítették az egyik olyan beszédét, amit az akkor és ott lévő személyeknek szánt, nem hónapokkal később a nyilvánosság számára.

Oszkár tudta nélkül rögzítették az egyik olyan beszédét, amit az akkor és ott lévő személyeknek szánt, nem hónapokkal később a nyilvánosság számára.

Megmagyarázhatod, hogy Oszkáron gumicsizma volt, Gyurcsányon bőrcipő, tehát Oszkár egy áldozat, Gyurcsányt akasszuk fel. De egyikük sem járult hozzá hangfelvétel készítéséhez, pláne nem a terjesztéséhez, ami bűncselekménynek minősül. Így csak magadat járatod le ezzel a kettős mércével.
@Caaroy:

"Gyurcsány tudta nélkül rögzítették az egyik olyan beszédét, amit az akkor és ott lévő személyeknek szánt, nem hónapokkal később a nyilvánosság számára."

"De egyikük sem járult hozzá hangfelvétel készítéséhez, pláne nem a terjesztéséhez, ami bűncselekménynek minősül."

...
vastagbor.blog.hu/2010/03/19/korkep_16 Emlékszel? Én igen.
A forradalmak -általában- ilyen magánbeszélgetésekből indulnak!
Caaroy

Ott a párton belüli frakció akarta a másik párton belüli frakció vezetőét lejáratni
az sem titsztességes dolog volt ahogy ez sem de kiderült ahogy a mostani is ,elvtárs.

a kettő közt viszon külömbség volt az hogy az egykiben elismerték hogy csalással és hazudozással nyertek választ
ezen meg max annyi volt hogy a cigányok miatt(egyébként meglehetősen reális a prognózis)etnikai villongások várhatóak és az hogy a hatalom majd a jobbikra verné az egészet ezért a jobbiknak és a falunak ill.a szavazóknak védelemre lenne szükségük.

egyébiránt felettébb érdekes ez Juhászra már rá is lőttek, gondolom nem véletlenül,
fletó barátora ha jól tudom nem lövöldoztek megrendelés szerűen?

mostanában nagyon össz tűz alá vették ezt a pártot, szinte az összes őskövület párt, felettébb érdekes,
az embereknek egyre inkább kinyílik a bicska azsebében ezzel csak a jobbik malmára hajtják a vizet.
a tiltott gyümölcs mindíg édesebb.
@Caaroy: Te járatod le magadat, mert nem arról volt szó, hogy hozzájárulásával rögzítették-e vagy nem, hanem arról, hogy lehallgatás történt-e. Vagyis, hogy titkosszolgálati módszerekkel vették fel a beszélgetést. Ez Gyurcsánynál nincs így, ő maga beszélt bele egy mikrofonba, csak nem tudta, hogy felveszik. Juhász Oszkár esetében ez nem így volt.

És ez az ami nem mindegy, hogy bekapcsolva marad egy mikrofon, vagy kamera, amiről tudják, hogy ott van, vagy egy olyan mikrofon működik, amiről nem is tudják, hogy létezik.
@dr. Aullah: Szándékosan fárasztasz vagy neked nem tiszta az idővonal folytonossága?

Megpróbálkozok vele, nem hiszem hogy igazam van, sőt biztos tévedek, de azért kimondom, hogy 2010. március 19.-e valamicskével később van, mint 2006 nyara, amikor a hangfelvételt rögzítették, és még azt is megkockáztatom, hogy 2006 őszénél is későbbi időpont.

Vagyis, ha véletlenül igazam van, előbb került közkézre Gyurcsány akarata ellenére, mintsem ő maga döntött volna úgy, hogy darabján 850 forintot szakítson.
De bizonyára tévedek.

Adok két pofont, majd jövőre beleegyezel.
Adott egy helyzetelemzést ahogy ő látja. Szerintem meg először Szerbiában lesz polgárháború 3 éven belül. Ez is egy meglátás.
@Joe84: Ha Oszkár nem mikrofonba beszélt volna, nincs ami rögzítse a beszédet. Trollface.

Mondom, gumicsizma és bőrcipő. Ebbe igyekszel belekötni. Az nem érdekel Téged, hogy mindkét esetben elítélné a bíróság az elkövetőt, mert a kiszivárogtatással bűncselekményt követett el, csak az, hogy magadat is meggyőzzed, hogy nem tévedtél.

Nekem ezzel nem kell foglalkoznom, mert tökéletesen tudom, hogy mindkettő esetben bűncselekmény történt, és mégsem az elkövetőt ítélik el érte, hanem a kvázi áldozatot.
Neked hajrá, bizonyítsad be, hogy Schmitt Pál nem plagizált, csak törzsanyagot vett át. Mert ugyan úgy próbálkozol a szarba kapaszkodni, mint pár hete ő.
Kelet-Magyarországon polgárháborús helyzet uralkodik? Na ne már, mit nem mer állítani?

Azonnal monnyonle!

(remélem nem hiszitek, hogy bárki ki fog akadni Juhász gondolatain)
Mellesleg ha megengeded, végre megosztanám veled azt a gyanúmat is, miszerint Gyurcsány nem mikrofonba beszélt. Abszolút nem emlékszek ilyenre. Kis teremben tárgyaltak, szűk körben, véletlenül se volt ott szükség mikrofonba.
Pusztán ezt nem tudom biztosra, és nem is érdekel annyira, h kiderítsem.
Neked meg úgy kényelmes, hogy azt higgyed, volt mikrofon, így úgy se fogod elismerni, ha nem volt.
Caaroy

Itt ne erről van szó.

Aki az anyagot készítette fletóról azt is el kell ítélni nem bánkódnék miatta, mert egy spicli.

De attól még az igazság igazság marad fletó hazudott és ehhez hasonló ámításokkal nyert választást ami illegitim. Ennyi.
@Mohamed: Nem biztos, hogy lehallgatás történt. Legalább ennyire könnyen elképzelhető, hogy valamelyik jelenlévő - természetesen nem Juhász Oszkárra gondolok - rögzítette a beszélgetést telefonnal, diktafonnal vagy más mobil eszközzel, most pedig valamilyen belső összezördülés, személyes affér stb. okán eljuttatta a sajtóhoz.
És ki harcolna?És ki ellen harcolna?
Elmagyarázná valaki?A cigányok ellen?
A kormány ellen?Az MSZP ellen?A magyarok ellen?
Az IMF ellen?Orbán ellen?A nácik ellen?A szomszéd ellen?Önmagunk ellen?VAGY KI ELLEN?
Persze mindegy...van rajta sapka-nincs rajta sapka.
Almmma

Most az állam ill. a háttérhatalom minden kis szalmaszálba belekapaszkodiki hogy likvidálja a jobbikot
az utóbbi hetekben a hatalom és kiszolgálóinak érzékeny pontjára taposott ráadásul ,szerintem a fidesz így akarja elterelni a figyelmet az ügynökkérdésről.
Ne nagyon legyen senkinek illúziója afelől,hogy nem reális az elkövetkező kb. 20 éven belül az amiről Juhász beszélt..
Zb74

Ez sem kizárható
de buzdaházyék ügye bizonyítja hogy általában ezek meg szervezetten mennek végbe.

ráadásul az elmúlt hetek eseményei tükrében is a tudatosság és az eltervezettség a való színűbb.
@Mohamed: @Joe84:

Jól sejtem, hogy akkor nem ezt mondtátok, amikor Lendvai Ildikó Friderikusz hangpostáján hagyott üzenete került ki valamiféle furmányos módon, hm?
Az is lehet, hogy ez is része az unortodox gazdaságpolitikának! Kirobbantanak egy polgárháborút és vis majorra hivatkozva nem fizetjük vissza a zsét!

Főnök! Hű, de ravasz!
Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára

Nem hallottam erről az ügyről
de akkor itt Friderikusz volt az ügynök vagy mi?
Na ne röhögtess minket.
@Mohamed:

Az különösen baszhatja a csőrüket, hogy a Tiszaeszláros beszéd után növekedett a Jobbikos szavazótábor, a Fidesz-MSZP viszont csökkent.
@Mohamed: Friderikuszt hallgatták le (vagy Lendvait). Hogy lehetett volna Friderikusz az ügynök? A dolog arról szólt, hogy Lendvai közölte vele, hogy őt tudnák elképzelni a királyi tévé élén. Aztán valami varázslatos módon ez a beszélgetés is rögzítésre és később nyilvánosságra került.

@imperial: Ja, rettegünk a Jobbiktól. Szerintem menjél aludni, elég egy soros baromságot írtál már az összes címlaposba, holnap is van nap, akkor is lesz még alkalmad hülyét csinálni magadból.
Szóval Gyöngyöspata polgármestere annyira rohadt fontos ember a világegyetemben, hogy nem csak a magyar, de még a külföldi titkosszolgálatok is tönkre akarják tenni. Lol. Aztán Andersen becsukta a mesekönyvet.
na a kis nacikak hogy idesorakoztak :)
REMELEM lesz forradalom
REMELEM a jobbik nyer
REMELEM szejjelbaszkuralja ezt a kocerajt
REMELEM ismet jon egy csősz, es majd megest ultok trianonban a kispadon, ahogy szoktatok.
Ugylatszik minden idiota nemzedeknek be koll baszni a pofajaba a lapattal, hogy megtanulja, a szeljobb nem meno a civilizalt vilagban.
Sosem tanultok. mar nem tudlak sajnalni benneteket.
imperial

Na csak nyugtával dícsérd a napot majd még azért külön tűz alá veszik őket.
Aztan lehet a romokon valami ertelmeset epiteni a gyerekeinknek.
De igy, ezekkel????
ugyanmar. abrand.
szivlapatot nekik.
Virág et.

Amondó vagyok ez is szemét spicli tett volt.

Lendvai mint a M1 élén,pff

na mindegy úgyse nézem azt a rakás fost.
@Mohamed:

Gondoltam, hogy nem hallottál, hiszen a kis szubkultúrád arról hall, amit a szájába rágnak.

Röviden összefoglalom: elnökválasztás volt az MTV-ben (tudod, akkor még Szabadság tér, ahol a haverjaitok imádnak tombolni), amin Friderikusz is indult. Lendvai hagyott a mobilján egy hangüzenetet, hogy ők szívesen támogatják. Ez a hangüzenet valahogy vagy a Hír-tv-hez, vagy a Magyar Nemzethez (igazából mindegy is) kikerült. Hetekig csámcsogott rajta a jobbos média, a fityiszes faszkalapok meg hőbörögtek.

Érdekes módon a komplett jobboldalon senki sem háborodott fel azon, hogy hogy a picsába került ki egy magántelefon-beszélgetés hanganyaga...
@Mohamed:

Vegyék.
Remek szórakozás, amikor Vona vagy Szegedi kiosztja a senkiházi liboldókat :)
@Mohamed: "egyébiránt felettébb érdekes ez Juhászra már rá is lőttek, gondolom nem véletlenül, "

Lehet hogy nem kéne tűzifát lopni és akkor nem lőnének rá? :D
@Caaroy: Sajnálom, ha nem érted ennek a lényegét, hogy lehallgatni valakit sokkal súlyosabb dolog, mint nyilvánosságra hozni valamit, amihez nem járult hozzá.
Gyurcsányt nem hallgatták le. Ne kapaszkodj bele, hogy az is bűncselekmény volt, hogy jön ez ide? Két teljesen külön dolog, csak próbálod összemosni.
@Mohamed:

Friderikusz indult az elnökségért, te szerencsétlen...

Ennyit a tájékozottságodról és intellektuális képességeidről. Remekül reprezentálod a tábort, ahova tartozol.
@Joe84: "Sajnálom, ha nem érted ennek a lényegét, hogy lehallgatni valakit sokkal súlyosabb dolog, mint nyilvánosságra hozni valamit, amihez nem járult hozzá."

Szerintem meg jogilag egálban van és jogállamban, nem ám itt, pl. bírósági tárgyaláson fel sem használhatnák.
DR. DR. DR. rasztaparaszt

Aha ,vagy úgy ha nem úgy táncikálunk ahogy ők fütyörésznek vagy ahogy te mondtad nem leszünk menők(hmm. patológikus megfelelési kényszer)
akkor kicsinálnak minket.Na gyönyörű módszer a maffiánál szokás.Te meg ezt kultiválod?
anyád büszke lehet rád.

Tudod mit, inkább szabadon egy napig mint rabszolgaként egy életen át.
@komplikato:

A libsik képtelenek elviselni, hogy Gyönygyöspatán feltörölték velük a padlót.

Mivel a Jobbikos polgármestert megválasztó lakossággal nem tudnak mit kezdeni, ezért marad Juhász Oszkár támadása. Puskával, lehallgatással...
@Mohamed: hat futyoressz kismokus ugy, hogy ok tancikaljanak.
jah hogy ahoz keves vagy, mint gatyaban a fing?
hat igy jartal.
csak akkor lehetne kisebb a pofa.
bemehet a kocsmaba at inas is. rendelhet maganak sorot is. bele is kothet a tarsasagba, meg aztan picsoghat is, ha laposra tapossak. hulyenek konnyu lenni.
Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára

Tudod valakinek dolgoznia is kell nem mindenki verheti a löttyedt túrós pöcsét a gép előtt naphosszat mint te.

szMáté

a lövöldözés még jóval az előtt volt december elején.

Tüzifát meg senki nem lopott egyszerűen hagyták a cuccot szétrohadni Juhász pedig saját költségén inkább a polgármesteri hivatal udvarába szállítatta.
Minek hazudozik ez a faszkalap? Vagy ennyire gyávák ezek a jobbikos pöcsök mint smittpali, aki a még nyilvánvalót is tagadta? Szánalmas jobbik, szánalmas juhászoszi...
@Mohamed:

" ha nem úgy táncikálunk ahogy ők fütyörésznek vagy ahogy te mondtad nem leszünk menők(hmm. patológikus megfelelési kényszer)
akkor kicsinálnak minket"

De fura, a kuruttyinfora szokás feltenni a nekik nem tetsző emberek telefonszámát/címét és felszólítani az akol tagjait, hogy zaklassák, ahol érik... de gondolom az szerinted fullosan okés.
DR. DR. DR. rasztaparaszt

Ahogy elnézem inkább te akarsz a kedvüknek megfelelően pucsítani picinyem.

egyszerűen csak arrólva szó hogy minden népnek van önrendelkezési joga szuverenitása.ennyi.
@Mohamed:

Ejha, csak kibújt az a szög a zsákból! :-D Eddig tartott a magadra erőltetett jó modor? Bánt, hogy tájékozatlan vagy és kioktatlak? :-D
Mi van, megint vergődnek a ballibák?

Alapítsatok Egymillióan Juhász Oszkár Ellen csoportot a faszbúkon. Soros majd erre is ad egy kis alamizsnát.
Ritka sötét jobbikos bérkommentelő siserehad: a kettős mérce nyilvánvaló, oszit is lehallgatták, s kiderült a disznósága és a hazudozás is lelepleződött, tessék tehát kivonulni barmok és utcakövet felszedni oszi ellen is. Mást úgysem tudtok köcsögök.
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: No igen, aki karácsonyi üdvözlő lapra puskás képet tesz magáról az nem lehet erőszakos vagy paranoid ember. :D
@imperial: libsizz csak kismokus, zsidozz, ciganyozz, oligarchazz. Pofazni szabad. A baj az, hogy addig baszogatjatok a fejlett vilagot, mig a vegen vagy mind berrabszolgak leszunk, vagy akkora lesz az orszag, hogy villamossal fel delutan korbejarhatjatok.
Hiaba no, nem tudok okulni a multbol.

Most meg egy epkezlab szovetsegesetek sincs. Akkor is szejjel lett a szalasista horda picsazva, amikor volt. igy meg....
@Mohamed: "Tüzifát meg senki nem lopott egyszerűen hagyták a cuccot szétrohadni Juhász pedig saját költségén inkább a polgármesteri hivatal udvarába szállítatta."

Miután oda lett ígérve a közmunkásoknak? Szóval ellopta.
A gyökér jobbikos retardáltak még most sem értik: oszinak sem lenne szabad hazudozni és összeesküdni az állam megdöntésére. Ő nem igazságosztó szent péter, hanem egy kis gyökér vidéki svihák, aki pár percre atyaúristennek képzelet magát amikor megválasztoták.
Záró gondolat, mert segghülye kisnyilasokkal ritkán állok szóba, akkor is csak röviden:

oké, próbáljatok csak meg zavarogni, pont mint a cigányok, akik Dzurinda idején balhéztak a Felvidéken.Vagy ugyanaz lesz és letöri a hazai kormányzat a szarvatokat, vagy ha netán nyertek, akinek egy csöpp nyelvtudása és végzettsége van, elhúz innen a répára, ti meg maradtok a kőbunkó haverjaitokkal + a lumpenekkel, oszt' kezdjetek egymással valamit az EU-n kívül.

Nekem mindkét megoldás megfelel.

Na pá, szebb jövőt! Nélkületek.
@Mohamed: picinyem, baratkozz a gondolattal, hogy en tiszta szivbol nektek drukkolok.
Ugyanis ha nyertek, akkor tuti mind logni fogtok hazaarulasert.
Es ez igy van lyol.
@imperial: Tudod biztos áldott jó ember a polgármester, biztos csak véletlenül küldték ki a közmunkára való felhívást jelentkezési határidő előtt fél nappal, hogy aki véletlenül nem tudja átvenni nehogy jelentkezhessen, mert olyan emberséges, meg mindenkinek szeretne munkát.
@Mohamed: "Tüzifát meg senki nem lopott egyszerűen hagyták a cuccot szétrohadni Juhász pedig saját költségén inkább a polgármesteri hivatal udvarába szállítatta."

Ja, mint mikor az orkok saját költségükön elszállítják a színesfémet :D Értem én hogy szar a helyzet Gyöngyöspatán a cigányok miatt, de hogy gondolhatták a helyiek hogy ha az egyiket megválasztják polgármesternek attól jobb lesz?
Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára

Pont úgy ahogy bizonyos titkos szolgálatok és biztonsági szervek is listát vezetnek külömböző országoki politikusairól vagy szervezetek tagjairól.

csak annyi a külömbség,hogy a kuruc infó által nyílvánosságra hozott személyeknek a haja szála sem görbül, max mindenki ismeri a facebook profilját.

míg más esetekben más országokban politikusok vagy tudósok halnak meg csak úgy, különös okból.

másrászt ha valakinek az arckéét netán telefonszámát nyilvánosságra hozzák az nem jelent semmilyen megregulázást zaklatást tekintve hogy ha fellapozod a telefon könyvet ugyan ott vagy.
Juhász Oszi ostoba is, hazug is, ráadásul az állam megdöntésére összeesküvő bűnöző. Ilyen egyszerű ez, kár védeni egy seggfejet, ideológiai alapon meg főleg, csak magatokat járatjátok le jobbikos köcsögök. Most befűtöttek nektek az újságírók és talán a titkosszolgák is? Így van jól, ha más esetében szabad, akkor jó lesz nektek is megszoknotok...
@Mohamed: na tedd ki kismokus a pofalemezed, meg a telszamod! nezzuk, be mered e vallalni cucuska!
Ha mar annyira semmiseg szerinted, nezzunk!
@antonov: Juhász Oszkár polgármester, te meg egy jelentéktelen senki vagy. De azért csak ugass tovább, hátha meghat valakit.
@sivatagi n.: polgarmester :) :) :) gyongyospatan :) :) :)
az mar majdnbem olyan, mint a papa :) :) :)
azt se tudta senki, hogy letezik olyan hely az orszagban, hogy gyongyospata, amig nem kezdtetek el a fesztivalt :)
hehehehe....
@sivatagi n.: Húha, tényleg. Csak remélhetem, hogy egyszer én is elérem a juhász oszkári magasságokat. Csak sajnos én nem vagyok sztálinista, meg eddig még nem loptam meg a hazámat. De ugye ez nem kizáró ok?
na mind1, kis retardaltjaim, almodozzatok a nagy ciganyzsidobuziirto forradalmatokrol tovabb!
mint mar irtam, en nektek drukkolok! :) :) :)
joccakat!
P.S. milosevic is azt hitte, senki nem kop a levesebe.
oszt megis :)
ma mar alurrol szagolja az ibolyat a draga.
Bortonben doglott meg.

hat hajra! Ki van jelolve az ut!
@DR. DR. DR. rasztaparaszt:

Ahhoz képest, hogy Gyöngyöspata jelentéktelen hely, az összes szánalmas liberrált ezen rugózik. Fájó a vereség, elhiszem :))
szMáté/komplikato

Arról van szó, hogy hagyták a francba sztétrohadni a fát Juhász elszállítatta majd körbeérdeklődött hogy kié a fa (és vicces hogy a cigányok sem jelentkeztek érte csak a tasz balhézott)maj amikor ha jól tudom az erdőgazdaságtól vissza hívták és megerősítést kapott akkor vissza szolgáltatta a fát az erdőgazdaságnak azok meg odaadták azoknak akik kivágták őket.

Olyat hol hallottál hogy cigány körbe érdeklődött és még a rendőrök előtt vissza adta a vasat?
@DR. DR. DR. rasztaparaszt:
"Ugyanis ha nyertek, akkor tuti mind logni fogtok hazaarulasert."

Addigra te már rég ott fogsz rohadni valamelyik villanyoszlopon. Az ilyen libsi troll gyökerek lesznek az elsők a nácik likvidálási listáján, mint te.
De örülj neki, véget ér legalább hamar számodra ez a nácikkal teli, gyötrelmes, szánalmas életed :)
@Mohamed: És te hol hallottál olyat hogy ha így cselekszik akkor az nem törvényellenes? Ha oldalba hugyozom a Parlamentet, de a végén feltakarítom akkor én egy rendes magyar ember vagyok?
@DR. DR. DR. rasztaparaszt:

Az egyik legjobb altató a hülyelibsik tehetetlen toporzékolását és fenyegetőzését olvasni. Majd holnap felkelsz és újra rádöbbensz, hogy a kedvenceid elbuktak 2010-ben. Érthető a frusztrációtok :)
DR. DR. DR. rasztaparaszt

"Ugyanis ha nyertek, akkor tuti mind logni fogtok hazaarulasert.
Es ez igy van lyol."

Kisszívem ,ha te ettől a reménysugártól jobban alszol,akkor én már boldog vagyok :)

Picinyem a pofalemez adott én legalább azt ki merem tenni
Ferenczi Attila néven megtalálsz ne várd hogy mindent a szádba rágjak még a kurucosoknak is meg kell dolgozni a trófeáért

Ha gondolod meg is beszélhatjük a dolgot népliget mikor jó neked?
@Mohamed: Csak hogy tiszta legyen: nem azért utálom a magadfajtát mert szeretem a cigányokat. Nem. Hanem azért mert ti vagytok a magyarság cigányai, akik még egy utolsó tolvajt is a védelmükbe vesznek ha az tesó.
@sivatagi n.: Gyöngyöspata az egyik legfájóbb pontja ezeknek az idiótáknak. Le se tudják tagadni. Az LMP-től kezdve a TASZ-on át az ilyen libbant blogokig habzik a szájuk, ha szóba kerül. Valahogy próbálnak revansot venni a Jobbik győzelméért.
szMáté

hát ha van annyi benned hogy feltakarítod a hugyodat akkor mondhatjuk hogy rendes vagy és törlesztettél a társadalom felé mert azt közmunkán úgy is elvégeztették volna veled

Másrészt a kisfiam barátjának a kint hagyott bicaját is betoltam este a garázsba másnap reggel pedig vissza adtam akkor most aljas bűnöző volnék,
félreértés ne essék ha ezért fel jelent vállalom a felelősséget
de ahogy elnézem eddig a hatóságok sem cselekedtek Juhász ellen.

Másrészt külön érdekes hogy a falopást hozod fel mikor a másik párt kövületek politikusai milliárdokat sikka sztanak érdekes az nem zavarja a fajtádat.
még mindíg a jobbik az egyetlen párt amiben nincsenek meg az előző rendszer ügynökei tolvajai.
@Mohamed: "még mindíg a jobbik az egyetlen párt amiben nincsenek meg az előző rendszer ügynökei tolvajai. "

Érdekes hogy ezt mondod. Nem tudod véletlenül ki volt a jobbik pénzügyminiszter jelöltje? Ja, várjál, beugrott:
hu.wikipedia.org/wiki/Nyikos_L%C3%A1szl%C3%B3
A patkány egészen a rendszerváltásig az mszmp tagja volt. A jobbik is egy komcsi párt, hiába hitegeted magad azzal hogy te jobbos vagy. Pufajkás majom...
@mg007: Hát, igen. Le se tagadhatod, hogy náci vagy. Remélem azért láttál már képet Szálasi kivégzéséről. Lehet hőzöngeni, de ha okot is szolgáltattok, nem kerülitek el a büntetést.
@Mohamed:

Cöcöcö. Kivágták a fát, hősünk közölte, hogy részéről szétrohadhat, az erdőgazdaság közölte, hogy akkor odaadják a cigányoknak, akik kivágták közmunkában ('magyaroknak' ugye nem kell ilyesmivel pazarolniuk az idejüket arrafelé), ekkor gyorsan rájött Juhász, hogy mégis kell, elszállíttatta, majd, amikor az erdőgazdaság oda akarta adni a falu területén kívülről kivágott fát az érintett cigányoknak, azt meg gyorsan ellopatta. Még ki is adott egy közleményt, hogy a polgármesteri hivatalt fogják fűteni vele, esetleg megnézik, kell-e Magyar családoknak.

És akkor jönnek a retardáltak, akik előadják, hogy "körbeérdeklődött", kié a fa, amelyről már az ellopás előtt tudta, kié, meg hogy csak őrizte, azért akarta(?) a hivatalát fűttetni vele. :)))
@Mohamed: Kis párt kicsiben kezdi. A tendencia viszont már látható.
Hallgassátok már végig a beszélgetést, nem arról beszél, hogy a cigány-magyar konfliktusból lehetne polgárháború, hanem hogy a gárdák és a kormány rendőrsége között lesz majd harc.
Azt is mondja, hogy akkor kell kitörnie, amikor ők vannak fölényben. Vagyis úgy képzeli el a dolgot, hogy majd ők döntik el, hogy mikor lesz háború, vagyis ők robbantják ki.
@nu pagagyí:

Mi van bolsi, mégis szeretnétek a halálbüntetést? Egyeztess a Szarházyval meg Kúrcsányoddal, mert eddig mást ugattatok :DD
@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb: Miért foglalkozzunk egy távoli ország gondjaival, amikor itt is vannak érdekes dolgok? Milyen hazafi vagy te, hogy eltereled a figyelmet a hazai problémákról?
milyen szép a Vértes, ó

"És akkor jönnek a retardáltak, akik előadják, hogy "körbeérdeklődött"

Na ja persze ha nem a te fajtád szája íze szerint akkor mindjárt cöcöcö mer retardáltozás élnek arrafelé rokonaink úgyhogy kár a csúsztatásért.

szMáté

hát ez még mindíg egy ember akit ha jól tudom a jobbikon belül is átvilágítás alá helyeztek
megjegyzem szerintem sem odavaló ember.
best of segglik, ja ballik, nem jobblik
melyik másik titkosszolgálat csak nem a moszat? szerintem ez egyedül is van ilyen hülye, csak meg ne támadják a zsidók, meg az usa meg
a vérvád sem volt semmi, de ez a csúcs és ezek állnak helyenként második helyen szép nem?
insert random

pontosan ugyan is már a mostani fejlemények is azt igazolják hogy ha a etnikai villongások lesznek azt egyből a jobbikra verik és ezért védelemre lenne szüksége a falunak ill a jobbiknak végülis már egyszer Juhászra lőttek szal nem volt olyan pontatlan a megérzése akkor.
rajtatok már semmi se segít
@Mohamed: És egy ember az még belefér? Hánytól számít egy párt hazaárulónak? Ha 3 van benne? Vagy ha 4? Ez nem így megy. Valaki vagy tesz aktívan Magyarország mszmp-s kézre játszásáért, vagy nem. Vagy elárulod a hazádat, vagy nem. Nincs olyan hogy a jobbik csak kicsit hazaáruló, és akkor ők még jó srácok. Értem? Ha meg szerinted van, akkor te vagy a liberális (és egyébként hazaáruló szélbalos amiért a jobbikot támogatod)
na akkor még annyit, hogy most tényleg egy ekkora baromság után most tényleg arról beszéltek hogy a fridivel mi volt?
@Mohamed: Különben is: miért ne illene oda egy kommunista? Hisz a kommunisták ellenzik a kapitalizmust. Hisznek abban hogy mindenkinek járjon ingyen internet. Ellenzik az abortuszt. A dolgozó embereket támogatják. Az Oroszország felé nyitást szorgalmazzák.
Ezek mind elmondhatók a jobbikról is, nemde?
szMáté

"Ellenzik az abortuszt"
Ja a kádárizmusban is hogy ellenezték,nem ez az első blöfföd ma.

Másrészt nekem nem fér bele nyíkos a jobbikba és ahogy nézem a kurucinfó közönségének sem,nem ,arról van szó hogy a jobbik hibátlan párt ne tévessz össze a fideszfanokkal de még mindig messze a leg megfelelőbb
az érdekeim jelenleg egyezik az övéikkel ez van te szeretsz szolgálni egy álságos rendszert ami meg is lop én azt szeretem ha engem szolgálnak.
"nem ez az első blöfföd ma."
Akkor mi volt az első blöfföm, mesélj? Semmi. Mindenben igazam volt, de te ezzel az olcsó szónoki fogással az ellenkezőjét sugalmazod. Egyébként a komcsik betiltották az abortuszt és gáz hogy ezt nem tudtad. Jó művelt ember vagy:
hu.wikipedia.org/wiki/Ratk%C3%B3_Anna
Lényeg itt:"Leghíresebbé azonban a róla elnevezett születésszabályozási törvény tette. Bár a törvény az MDP felső vezetésében született, neki nem volt beleszólása, csupán arc volt a rendelethez, mégis az ország vele azonosította a törvényt. A törvény megtiltotta a terhesség művi megszakítását, az abortuszt."

"te szeretsz szolgálni egy álságos rendszert ami meg is lop én azt szeretem ha engem szolgálnak. "
Aha. És te ezt a szolgálatot a kommunistáktól várod? Jó proletár vagy, de nem vagy valami okos. Nem baj, épp ilyen munkásőrökre van szükség.
@Mohamed:

""Ellenzik az abortuszt"
Ja a kádárizmusban is hogy ellenezték,nem ez az első blöfföd ma."

Nem Kádár alatt, hülyegyerek, hanem Rákosi alatt, szerinted a rengeteg Ratkó-gyerek honnan van? Onnan, hogy tilos volt abortálni. Ugyanazt vallotta Rákosi, amit ma a dzsobbik ugat. Jól írta valaki feljebb, te olyan tájékozatlan vagy, hogy az valami bámulatos. Amit a valóban elnyomó kő kommunista hatalom mondott, azt mondjátok ti is. Mentalitásban ugyanazok vagytok.

A másik: ha már akkora kurva nagy magyar, jajj, bocsesz, Magyar, nem,inkább MAGYAR vagy, talán tanulj meg magyarul. A helyesírási hibáid már nekem fájnak, pedig megszoktam már, hogy a blogoszférában nem divat helyesen írni.
@Mohamed: Ha neked a muzulmanokkal valo bratyizas, az irani forradalmi garda behivasaval valo fenyegetes, part es maganhaderogyujtese, allamrend ellenes szervezkedes, es most meg a polgarhaborus elokeszuletek is megfelel az erdekeidnek akkor azt gondolom ertheto ha az ellenseg halmazba sorolodsz.
szMáté

Ó te szegény kicsi pára,Ratkó Anna a Rákosi korszak relikviája volt de az MSZMP a kádár rendszeré és tudod a kádárrendszerben volt abortusz művelődj drágám.

Másrészt mondd már el egyébként nyikos hol volt ügynök mert ugye arről írtam , a besúgóhálózat máíg megmaradó kövületeiről?

a jobbiknak pedig nem sok köze van a kommunistákhoz ezt azért még te is tudhatnád.
@Mohamed: "Másrészt nekem nem fér bele nyíkos a jobbikba"

De látod hogy benne van. Tehát mik a jobbikosok? Hogy nevezzük az olyan embert aki hazaárulókkal szövetkezik?
Egyébként elképzelhető, hogy bár valóban Juhász hallható a felvételen, tényleg nem emlékszik, ugyanis olyan seggrészegnek hangzik mindenki a felvételen, hogy simán el tudom képzelni.
De, mint tudjuk, borban az igazság!
mement

mi az hogy ellenség? Hja bocs az"ördog tengelye" ahogy bush papa mondta. ügyes jószoga vagy látom.

Nem vagyok fideszes

Jaj ez olyan olcsó érv.
Áruld el ,miért olyan különleges ez a blog hogy itt csillogtassam a helyes írásomat?

Ez általában azok érve szokott lennt ,akik másra nem tudnak reflektálni.
@Mohamed: "Ó te szegény kicsi pára,Ratkó Anna a Rákosi korszak relikviája volt de az MSZMP a kádár rendszeré és tudod a kádárrendszerben volt abortusz művelődj drágám. "

ÉS? Ez hol mond ellent nekem? Rákosi komcsi volt? Igen. Nyikos komcsi? Igen. Te az vagy? Naná!

"Másrészt mondd már el egyébként nyikos hol volt ügynök mert ugye arről írtam , a besúgóhálózat máíg megmaradó kövületeiről?"
Honnan tudod hogy nem volt az? Nem tudjuk kik voltak ügynökök, ezért nem is lehet számonkérni egy párt tagjain ha ügynök van köztük. De az ex-mszmpsek megtűrését lehet. Egyébként te nem az ügynökökről beszéltél, hanem ügynökökről és tolvajokról. Nyikos pedig kőkeményen az.

"a jobbiknak pedig nem sok köze van a kommunistákhoz ezt azért még te is tudhatnád."
De, épp most bizonyítottam be. Egyik pontomat sem tudtad cáfolni, tehát kommunisták.
@nu pagagyí:
"Le se tagadhatod, hogy náci vagy."

Nem is tagadom.
BÜSZKE VAGYOK RÁ!
Az a tanulság, hogy legközelebb ki kell venni az akkumulátort a telefonból és nem lesz rögzítve a beszelgetes... :)

De túl nagy meglepetést nem okozott a hanganyag. Ezeket a dolgokat már hallhattuk Vona Gábortól is, csak szalonképesebb megfogalmazásban. De szerintem ez a lejáratókampány is elég nagy öngól lesz. Pláne, hogy lehallgatáshoz most a fidesznek van hatalma, de egy köztudottan balos lap hozza le az anyagot? Hogy is van ez? Innen is látszik, hogy mekkora spanok ezek a háttérben.
szMáté

Nézd ha nem érted olvadsd újra a kommentjeimet ha úgy tetszik már írtam erről,
a jobbik nem tökéletes párt de nem találtam jobbat a palettán még mindíg alegkevésbé korruptak.ennyi.
@Mohamed:

De, mivel ugyanazt vallják az élet mindennapi kérdéseiben a nácik, mint a kommunisták, így a dzsobbik jelenleg a Rákosi-féle MDP szellemi utódpártja.
@Mohamed: A munkásőrök is így lehettek ezzel. "Igen, nem szép dolog agyonverni a honfitársaim, de nem találtam jobb gazdát"
Hajrá. És attól hogy leírod hogy én vagyok a hülye, még nem tudsz megcáfolni. Ne is próbáld elterelni a figyelmet a kínos kérdésekről, mert azok le vannak írva, nem fogjuk elfelejteni.
@Nem vagyok fideszes: ezt a kovetkeztetest mibol sikerult levonni? :)
szMáté

Mért? Kádár talán kapitalista volt?

Más részt a jobbik támogatja az ügynök akták nyilvánosságra hozását nyílván azért a saját soraik átvilágítása végett is.
Nocsak nyikos lopott hol?

másrészt nem bizonyítottál semmit csak nyikoson tudsz rugózni ettől még a jobbik az egyetlen konzervatív társadalmilag jobboldali párt.
@Mohamed:

Tehát te féltéglával vered a melled, hogy mekkora magyar vagy, de a magyar helyesírás szabályait képtelen vagy megtanulni, így gyilkolod a magyar nyelvet és nem is érzed szükségesnek elsajátítani.

Bezzeg, akit te nem tartasz magyarnak, mert nem ugyanazt a segget nyalja, mint te és nem a kurucot olvassa, majd böfögi vissza, az nem magyar.

Értem. Innentől kezdve pl. Kertész Imrének, vagy a névrokonának, Kertész Ákosnak a seggét ki sem nyalhatod. Nem azért, mert zsidók, hanem azért, mert ők legalább a magyar nyelvet beszélik. Te nem. Ők nem tanulatlan bunkók, te az vagy.
@Nem vagyok fideszes: eleg nagy marhasag masok helyesirasan lovagolni. Ettol meg nem lesz igazad. :)
@Mohamed: "csak nyikoson tudsz rugózni"
Azért Morvai Krisztike is elég sűrűn cserélt köpenyeget és volt ő már szakértő mindenfelé ...
@elyndel: Nyilván nem a titkosszolgálat hallgatta le, hanem valamelyik ott jelenlévő ember vagy aki hozzáfért a telefonjához. Egy mai okos telefonra másodpercek alatt telepíthető olyan program ami elrejti magát futás közben és a telefonra küldött megadott SMS üzenetre észrevétlenül elkezdi a hangrögzítést. Vagy képet is. Milyen jó ez a 21. század, nem de? :D
Számítógépre ilyen már vagy 15 éve volt ...
@Mohamed:

No, még valami:

"mi az hogy ellenség? Hja bocs az"ördog tengelye" ahogy bush papa mondta. ügyes jószoga vagy látom."

Pl. az ellenség az, aki Madridban megöl egy rakat embert a pályaudvaron elhelyezett bombáival. Londonban dettó (mellesleg Londont ismerve nem kevés muszlim is ült azokon a buszokon/metrókon). Aki Norvégiában azért uszít, hogy ártatlan muszlimokat öljenek halomra.

Folytassam, faszkalap?
szMáté

"de nem találtam jobb gazdát"
Nos ez minden demokráciában így van mindenki a számára szimpatikus pártot választj ezt összehasonlítani a rákosi rendszerel banális idiótizmusra vall.
a problémákról pedig nem tereem a figyelmet én is elismertem ezeket.

Nem vagyok fideszes

ez a következtetés sajna bármeik pártra, bizony még a liberálisokra is igaz.szép bizonyítás.

másrészt a kádárizmus volt abortusz és a kádárizmus kommunista rendszer volt tehát igazam volt.
Vidéken sok helyen nem polgárháborús VESZÉLY van, hanem ÁLLÓHÁBORÚ. VAN.
Ha lehallgatnának tőlem is lehetne idézni..... Orbán dögölj meg...pl. vagy a virágárus csapat pedig az ajvékoló sportcsokiosztogató LoMPosokkal karöltve települjön ki középindiába..... Ja és Mónus Áront javaslok olvasgatni had pukkadjanak meg kaftánosék....
Kivertem a biztit??? jajjdejó.....
@elyndel:

Azért csöppet feldühít, amikor egy magát mindenki másnál magyarabbnak (eleve ilyen kifejezés nincs is) valló tudatlan, ostoba barom más magyarságát kéri számon, holott a nyelvet sem volt képes elsajátítani.
@Mohamed: "Mért? Kádár talán kapitalista volt?"
Mi van? Nem, ő a kapitalizmus ellen volt. Pont mint a jobbik.

"Más részt a jobbik támogatja az ügynök akták nyilvánosságra hozását nyílván azért a saját soraik átvilágítása végett is."
Igen. És? Az LMP és az MSZP is. És akkor ettől ők most jobboldaliak vagy kevésbé komcsik?

"Nocsak nyikos lopott hol?"
Ha azt tudnánk börtönben ülne. De kérlek nézd el nekem hogy magyar emberként kissé előítéletes vagy az mszmp-sekkel szemben.

"másrészt nem bizonyítottál semmit csak nyikoson tudsz rugózni ettől még a jobbik az egyetlen konzervatív társadalmilag jobboldali párt."
Először is nem lehet konzervatív, mert az épp ellentettje a radikalizmusnak. Ők pedig saját bevallásuk szerint radikálisok.
És te is tudod hogy erről beszélek:

"[...]a kommunisták ellenzik a kapitalizmust. Hisznek abban hogy mindenkinek járjon ingyen internet. Ellenzik az abortuszt. A dolgozó embereket támogatják. Az Oroszország felé nyitást szorgalmazzák.
Ezek mind elmondhatók a jobbikról is, nemde? "

Nem akarsz esetleg reagálni? Abortusz túltárgyalva, de a többi még nincs.
@komplikato: nem hinnem, hogy az ott jelenlevok kozul lett volna valaki a kiszivarogtato. Ha megis, az elobb-utobb kiderul a jobbikos korokben es jajj lesz az illetonek.

De nem a technologiaval van a gond, hanem az emberi hulyeseggel. Tudatosan kellene hasznalni ilyen eszkozoket. :)
@Mohamed: "Nos ez minden demokráciában így van mindenki a számára szimpatikus pártot választj ezt összehasonlítani a rákosi rendszerel banális idiótizmusra vall."

Miért? Fejtsd ki hogy miben különbözik a mai rendszer rákosiétól? Hogy most 5 különböző néven futnak a kommunisták? Öcsém, itt egypártrendszer van, és ha te ezt nem látod, akkor te nagyon jó proletár vagy.
Nem vagyok fideszes

és szerinted hol értek egyett a cionista breivikkel?
Vagy már az is a gárda hibája? ennyire ökör még te sem lehetsz.

Másrészt fordítsuk meg a dolgot,ellenség az aki ENSZ jóváhagyása nélkül az ENSZ szabályaira hivatkozva szétbombáz és elfoglal egy országot, hogy az ásványkincseit megszerezze.

Ellenség az aki a 67-es ENSZ-békében aláírtakat megszegve telepeket létesít és gyerekekte gyilkol halomszámra egy másiki nép.

komplikato

nocsak már Morvai is MSZMP-s lett ráadásul ha jóltudom ő nem is a jobbok tagja.
@Nem vagyok fideszes: szamomra nem attol lesz valaki Magyar, mert helyesen tud irni. Maximum muveltebb. Lehet rosszul ir, lehet beszelni se tud szepen, de attol meg a szive a helyen lehet. Bar nem olvastam az altalad szidott illeto hozzaszolasait. Tudod ez a baj a mai vilaggal, hogy egybol a kulonbsegeket emeljuk ki...
szMáté

a MSZP nem támogatja már korábban is rinyáltak ellene.

Csak egy a bibi a jobbik nem támogatja a tervutasításos gazdálkodást míg a komcsik igen
a jobbik a protekcionista és államkapitalista gazdaságot támogatja a piaci változások szerint.

tehát nem tudod bizonyítani hogy nyikos lopott,ok

a jobbik politikailag radikális, a politikai módszereket tekintve
,míg társadalmilag konzervatív nacionalista értékeket vall ami szintén nem kommunizmus.

a dolgozó emberek támogatása nem kizárólag a kommunistákra és baloldaliakra vall. jobboldali pártok esetén is előfordul de ettől nem komcsi pártok.

Oroszország meg ugye már rég mem kommcsi elég nacionalista politikát nyomat.

koval ez a komcsizás nem jött be.
@Mohamed: Nekem nem akarsz válaszolni? Egyébként igen, Morvai és Pörzse korábban az MSZP-nek dolgozott. Vona meg fidesz tag volt. De mindegy, attól még jobboldali, magyar emberek, ugye?
@Mohamed:

Édes szívem, te még mindig nem érted, ezért kifejtem (mondjuk miért is értenéd, dzsobbikos vagy, ott nem kell érteni, csak hinni, de azt vakon).

Undorodom azoktól, akik vélt sérelmeikért bosszúból ártatlan embereket ölnének halomra.

Így azt a német nácit, aki azt hitte, hogy az apja azért nem lett iparmágnás, csak szimpla szatócs, mert a zsidók tehetnek mindenről.

Azt a Breiviket, aki azt hitte, hogy azok a muszlim bevándorlók is ártani akarnak neki, akik becsületesen dolgoznak Norvégiában és pusztán békében, biztonságban akarnak élni.

Azt az amerikai katonát, aki azt hitte, hogy az iraki/afgán civilekkel bármit megtehet, mert ők is felelősek 9/11-ért, pedig dehogy.

Azt a az elmebeteget, aki azt hitte, hogy király dolog New Yorkban felhőkarcolókba gépet vezetni, mert ugyan rengeteg ártatlan ember is meghal, a Nagy Sátán testén ez sebet ejt.

Azt, aki a moszkvai metrón robbantott, megölve azt, akinek semmi köze sem volt a csecsenföldi harcokhoz.

Azt, aki örömmel erőszakolt meg szovjet katonaként magyar/cseh/német/horvát asszonyokat, mert azt hitte, hogy neki ezt szabad.

Azt, aki tisztességes cigány embereket lelőtt, mert azt hitte, hogy neki Marian Cozma haláláért minden cigányt lelőhet.

Azt, aki polgámesterként zsidókat, cigányokat, négereket halomra lőne.

Érted már, te szerencsétlen?
szMáté

a mai demokráciának nevezett mocsok színjáték nem a rákosi
hanem a kádár rendszer lenyomata ,folytatása így attól semmiben sem külömbözik viszont ezt a tényt eddig csak a jobbik szokta hagoztatni a többi párt nem még LMP-sem
de ahogy nézem neked ez a rendszer megfelel.

Másrészt amikor demokráciáról írtam speciel svájcra gondoltam.
Hehe, ennyi egybites hülyét, azt se látjátok ami kiveri a szemeteket. Segítek meglátni a nyilvánvalót. Egy vidéki koszos porfészek kurvára nem érdekel senkit. Nyilván a beszélgetés résztvevői közül készítette valaki a felvételt. Na mármost napok óta tele a sajtó a hírrel, hogy nagy balhé van a Jobbikban, pl. a komplett borsodi elnökség lemondott, mivel tele van a hócipőjük a Csanáddal, lázadnak, stb. Nem nehéz látni az összefüggést, az időbeni egybeesését, épp csak a szemetek nem veri ki. Egyszerűen meg kell tudni, ez a kis polgármesterke melyik oldalon is áll a párton belüli harcban, és akkor tudni lehet majd, hogy a másik oldal szivárogtatta ki a felvételt. Napnál világosabb... Milyen szépen fúrják egymást, épp mint a szocik, ott is pont ugyanez ment, zene füleimnek.

Persze normális embert egy percig nem érdekel ki és miért vette fel és hozta nyilvánosságra. Ez századrangú kérdés, csak nekik fontos.
Ami a lényeg, az a tartalom. A hanganyag tartalma alapján:
- megvalósul az alkotmányos rend és közbiztonság megdöntésére irányuló előkészület és izgatás tényállása
- megvalósul a faji alapú népirtás tervezése, előkészülete, a "ledarálás" szót használja velük szemben
- megvalósul az idegen (nem magyar) erőszakszervezet magyarországi bevetésére irányuló tervezés, ez pedig már nemzetellenes összeesküvés, hazaárulás,
- ráadásul szintén külföldi pénzből finanszírozott fegyverkezés és háborús készülődés (jé, pont ők szoktak ilyenekkel vádolni másokat, ezek szerint magukból indultak ki, nem meglepő).
- és még pár tényállás, de ennyi is bőségesen elég a bírósági ítélethez. Szép nagy csokor. Oszi helyében már nem vennék tartós tejet...

Ez jó esetben is 40 év szigorított. Ha mázlija van. Ezt még egy fideszesnek se tudná elkenni a hatalom, de ő még csak nem is fideszes. Én a Jobbik helyében ezerrel menekülnék, elhatárolódnék, pártból kizárnék. Persze tudjuk hogy mélyen egyetértenek vele, de hát amíg a törvények tiltják a háborúra és népirtásra készülődést, stb., addig ilyenekre nem szabad bizonyítékot gyártani, gyogyóskáim. Nemcsak begőzölt, vérszagra élvező nácik, de kretén idióták is...
@sárkányfő:

"Nemcsak begőzölt, vérszagra élvező nácik, de kretén idióták is..."

Pontosan.
@Mohamed: "a MSZP nem támogatja már korábban is rinyáltak ellene." Hazudsz vagy hülye vagy? A legutóbbi szavazáson az mszp kb. 80, az lmp több mint 90%-a támogatta a törvénytervezetet.

"tehát nem tudod bizonyítani hogy nyikos lopott,ok"
Te egy mszmp-st védesz? Hazaáruló-e vagy?!

"a jobbik politikailag radikális, a politikai módszereket tekintve"
ilyen nincs, nézz utána mit jelent a radikalizmus

"a dolgozó emberek támogatása nem kizárólag a kommunistákra és baloldaliakra vall."
Semmi amit mondtam nem csak kizárólag a kommunistákra jellemző. De ha valaki 5/5 komcsi dolgot is kedvel, akkor ott már lehet gyanakodni.

"Oroszország meg ugye már rég mem kommcsi elég nacionalista politikát nyomat."
Egyrészt attól még lehet komcsi. Másrészt nem az a lényeg, hanem hogy egy idegen hatalomnak akarunk megfeküdni aki a történelem során egyszer már megszállt minket.

És mi van Vona kedvenc március 15-ei faszságával, az ingyenes internettel? Meg azzal az aprósággal hogy a Jobbik egy jogvédő szervezet volt kezdetben? A jogvédők pedig libsibolsik, ezt nem tagadhatod.
Ja, megvalósul (konkrétan kimondják, fejtegetik!), hogy át akarják venni a hatalmat, az ellenőrzést a magyar légierő felett.. :DD
beszarás, csak ez önmagában 20 év :D

Szép álmokat a hűvösön Oszikám, nézz szét jó alaposan, soká fogsz újra napfényt látni...
@Mohamed: Nekem nem felel meg a rendszer, ezért -veled ellentétben- nem mentem el szavazni, mert én Magyarország tönkretételében nem vagyok hajlandó részt venni. Megállítani nem tudom, de nem leszek kollaboráns. Veled ellentétben. További szép napot.
Nem vagyok fideszes

Nos az tehát akkor mindenki ellenség?
csak azért kérdem mert az előbb még bush ördögtengely teoriáját védted?

Másrészt a 9/11-el ellentétben(amhez talám a muszlimoknak semmi közük nem volt)vagy breivikkel ellentétben

A cigány gyilkosságnak nem sok köze volt cozmához már ha tényleg az volt mert valahogy ott is ott van a titkoszolgálati szál ami azért gyanakodásra ad okot.

A gárda nem a cigány írtás végett ment oda hanem mert a falusiak hívták ,érted?

Másrészt én azt kérdeztem hogy politikailag kit tekintsek elenségnek int azt fetebb írták
és nem azt hogy te kitől undorodsz az a te magán ügyed.
én is undorodom attól aki csak rinyál de nem merne semmit tenni mert akkor csúna gonosz rosszá válik és inkább otthon ül a fotelban,
de mutogatni azt tud arra aki tenni próbál mert pl. az ő csakádja is fenyegetettségben él napi szinten.
szMáté

A szavazás nálam csak egy feltartott középső újj nem egyéb
viszont én ha kell fel is vonulok nem hátrálok meg
te viszont csak a fotelban tespedsz
nem teszel semmit de picsogni meg rinyálni azt tudsz hogy nemjó a rendszer de nem teszel ellene semmit a fotelban kuporgásnál pedig bármi jobb.

"a jobbik politikailag radikális, a politikai módszereket tekintve"
ilyen nincs, nézz utána mit jelent a radikalizmus"
Micsoda na most látom hogy a tényektő baromi messze állsz, messzebb mint bárki
a radikalizmus eleve egy politikai ill. társadalmi paradigma, művelődj.

jóccakát.
@Mohamed:

"Nos az tehát akkor mindenki ellenség?"

Nem, dehogy. Az, aki szerencsétlen átlagembereket akar ölni.

"csak azért kérdem mert az előbb még bush ördögtengely teoriáját védted?"

Sosem állítottam ilyesmit, szokásos dzsobbikos módjára hazudsz, de ezt már megszoktam.

"Másrészt a 9/11-el ellentétben(amhez talám a muszlimoknak semmi közük nem volt)vagy breivikkel ellentétben"

Ja, hogy imádsz hinni elmebeteg összeesküvés-elméletekben. Oké, akkor higgy.

"A cigány gyilkosságnak nem sok köze volt cozmához már ha tényleg az volt mert valahogy ott is ott van a titkoszolgálati szál ami azért gyanakodásra ad okot.
"

Akkor gyanakodj, lásd 9/11 szál.

"A gárda nem a cigány írtás végett ment oda hanem mert a falusiak hívták ,érted?"

Ja, csak véletlenül arra járt. Összefüggés semmi, nem is tartoztak egy akólba, semmi közük egymáshoz. Ahha, én meg most néztem végig, ahogy Vona (Zazrivecz) Gábort seggbekúrta egy kandisznó.

"Másrészt én azt kérdeztem hogy politikailag kit tekintsek elenségnek int azt fetebb írták
és nem azt hogy te kitől undorodsz az a te magán ügyed."

Az meg a te magányügyed, hogy kit tekintesz te ellenségnek.

"én is undorodom attól aki csak rinyál de nem merne semmit tenni mert akkor csúna gonosz rosszá válik és inkább otthon ül a fotelban,"

Nem hallottam sem rólad, sem másokról, akik pl. Gyurcsányt, aki állítólag a megtestesült sátán, megölte volna, holott erről pofáztok 2004 óta. Fostos, szarházi, beszari kis fotelforradalmárok vagytok ti mind. Undorodhatsz magatoktól.

"de mutogatni azt tud arra aki tenni próbál mert pl. az ő csakádja is fenyegetettségben él napi szinten"

Hát, kispajtás, talán menj el rendőrnek, majd JOGÁLLAMI keretek között próbálj megoldást keresni.

Ideje aludnom, próbáld meg felfogni azt, amit írtam. Ha nem megy (nem fog) szavazz továbbra is a dzsobbikra.
szMáté

"Másrészt nem az a lényeg, hanem hogy egy idegen hatalomnak akarunk megfeküdni aki a történelem során egyszer már megszállt minket."
Nos az USA is bombázott minket de velük semi bajod ugye?
sőt osztrák és német megszállás ás igazgatás alatti voltunk de gondolom az EU is megfelel neked mert afelől ne kételkedj, az EU a Gallo-Germán gazdasági érdekszféra megtestesülése.
Nem vagyok fideszes

"Ja, csak véletlenül arra járt. Összefüggés semmi, nem is tartoztak egy akólba, semmi közük egymáshoz. Ahha, én meg most néztem végig, ahogy Vona (Zazrivecz) Gábort seggbekúrta egy kandisznó"
"Hát, kispajtás, talán menj el rendőrnek, majd JOGÁLLAMI keretek között próbálj megoldást keresni."

Nézd,az SZJPE- oda hívták a falusiak nem arra sétáltak érted a lakosok hívták oda

pont azért mert a drágalátos (két hét alatt rend lesz)rendőrség nem tett semmit még csak intézkedi se intézkedtek csak mikor ott volt a jobbik a polgáőrség szint úgy szart az ott lakól fejére.

2006-an én kimentem gyöngyöspatán is ott voltam na és te mit vállaltál az életedben?

"Az meg a te magányügyed, hogy kit tekintesz te ellenségnek."
nos nem is én szögeztem le tételesen hogy ki az ellenség.téged meg pláne nem traktáltalak.

"Ja, hogy imádsz hinni elmebeteg összeesküvés-elméletekben. Oké, akkor higgy"

Ah vagy úgy mindent elhiszel amit látsz pont mint a kisfiam,
semmi kritikai érzéked nincs csak azt szapulod aki rámutat bizonyos dolgokra.
De abban hinni hogy a jobbik majd polgárháborút robbant ki
az egész országban és kinyír mindenkit sőt hovatovább szövetkezik a gonosz turbócsászárral hogy kibillentsék a világegyetemet
az nem összeesküvés elmélet ugye?
Szerintem is menj aludni csak a csatlakozót húzd ki a fejedből előtte.
Hát ezek egy egyszerű ember "egyszerű" gondolatai voltak ezen a hangfelvételen... Tipikusan futószalag melletti munkások, meg kopaszerős őrzővédők sörözés közbeni gondolatai a "ki mond nagyobbat" fajtából. :)

"úúú, én lettem a polgármester, de nagy felelősség nehezedik a vállamra, az ország sorsa, meg a nagyvilág problémái, te esztet nem értheted Józsikám kérlekszépen..."

De tulajdonképpen nem az a baj, hogyha ilyen
viccesen együgyű emberekből lesznek polgármesterek, mert ez nem példa nélkül való. Sok kis község kis polgármestere mondott már ilyesmiket, ebben biztos vagyok.

A baj az, hogy a legfelsőbb állami "méltóságok" között is van már szép számmal "hasonló észjárású" magyarnépfia. Ők azok, akik miatt az adónkat öntik bele az iratmegsemmisítőbe, mer ez egy "szabadságharc".
@Mohamed: Értem én hogy mit mondasz, csak vedd észre hogy ezáltal te kommunista vagy. Nem baj ha az a véleményed hogy minden német gonosz, kapitalista náci, de ha ez a véleményed akkor kommunista vagy és nem jobboldali.
Ha valaki idaig ketelkedett a jobbikosok szandekaiban, modszereiben, gondolkodasmodjaban, annak most van eselye felebredni. Gyomorforgato ez a hanganyag.
Milyen érdekes, hogy akkor kerül elő egy ilyen "dokumentum", amikor a felmérések azt mutatják, hogy jelentősen erősödött a Jobbik támogatottsága... Amúgy kíváncsi lennék, hogy ki, és milyen jogon hallgatta le ezt a magánbeszélgetést? Nyomorult komcsi bagázs.
EZ A POLGÁRHÁBORÚS ÖTLET NEM IS ROSSZ ...HA A FIDESZ BANDITÁK ELLEN VÍVJÁK:))))
Juhász szép példája egy újabb rohadt nagy hazaffynak, aki külföldieket is behívna saját népe gyilkolására.
Én ezt nem értem. Mikor mondta ezt a Juhász? Valami rendezvényen? Mert ha nem, akkor tényleg nem mondta. Csúnya lenne, ha nekem lehallgatnák az én nem nyilvános magánbeszélgetésemet és azt nyilvánosan ítélgetnék. Pont itt húzódik egy határ: egy magánbeszélgetésben azt mond mindenki, amit akar. Ha gyurcsány az öszödit egy haverjának mondja el, akkor az sem számítana semmit.
Dehát itt tényleg háború lesz sajnos és még csak nem is a jobbik miatt.
@árnyékgyuri: Majd szépen elmagyarázza taggyűlés volt-e, vagy közgyűlés. Mindenesetre nem árt, ha tudja a választó, milyen terveket latolgat a hivatalos ember, ha már a közösségnek másról hazudik.
@Tom Ferramenti: A Fidesz puccsával sem ártana foglalkozni, de azok talán még leválthatók valahogy.
jobbikos, ennyi nem elég?
ja, a titkosszolgálatok hallgatták le.
szólni kéne neki, hogy már a XX. században is léteztek mobiltelefonok, diktafonok...
Dőlni fog a pénz Gyöngyöspatára :DDD mega lol
És ez egy polgármester...
@Tom Ferramenti: na, pont ezt akartam én is ideírni...
@árnyékgyuri: "Pont itt húzódik egy határ: egy magánbeszélgetésben azt mond mindenki, amit akar. Ha gyurcsány az öszödit egy haverjának mondja el, akkor az sem számítana semmit. "

Rátapintottál a lényegre : az öszödi beszéd sem a nyilvánosságnak szólt , csak egy szűkkörű társaságnak !
@egyatlagosfelhasznalo: "Amúgy kíváncsi lennék, hogy ki, és milyen jogon hallgatta le ezt a magánbeszélgetést? Nyomorult komcsi bagázs. "

Gondolom,...olyan jogon , mint anno az öszödi beszédet... Retardált náci csürhe !
@nu pagagyí: Nem. Ez egy alapvetőbb emberjogi fasizálódási kérdés. Az állam nem léphet túl egy határt: nem hallgathatnak le egy magánbeszélgetést minden ok nélkül. De ha lehallgatják nem hozhatják nyilvánosságra. (eddig csak udvariatlanság a dolog, ezután lesz kemény): ha nyilvánosságra is hozzák, de hivatalos ügy nem lehet belőle. Semmiféle módon. Nekem pl. nagyon durva volt, amikor egy olasz EU politikus azt nyilatkozta, hogy szerinte a nőknek otthon kellene maradnia, de ez a magánvéleménye de EU politikusként az eu álláspontját kell képviselnie. Ez egy tök tiszta liberális mondat volt: a véleményem nem egyezik a hivatali állásponttal, de mint hivatalnok a hivatal álláspontját képviselem, mert ez a munkám. Ennek ellenére simán le kellett mondania, pont mint a Rákosi rendszerben: magánvélemény=hivatalos álláspont. Ha nem elviszünk. Ja és a liberálisoknak azért csökken a népszerűségük, mert a magán véleményszabadság melletti az egyén szabadsága melletti fellépés helyett, a buzikkal foglalkoznak. Most itt lenne az alkalom a liberálisoknak: tudjuk, hogy nem szeretik a jobbikot, de ki kellene állni a magánvélemény szabadsága mellett.
Ha fletót le lehet hallgatni, akkor oszit is le lehet. Ideje szoknotok a rendszert nácikáim. :-)
@antonov: Ha fletót magánbeszélgetésen hallgatták volna le, akkor azt mondanám, semmi közöm hozzá.
@insert random: "Miért foglalkozzunk egy távoli ország gondjaival, amikor itt is vannak érdekes dolgok? Milyen hazafi vagy te, hogy eltereled a figyelmet a hazai problémákról?"

Csakis a kettős mércére világítottam rá. Miszerint itthon felháborító üldözés folyik, izraelben szabadságharc a gyilkos terroristák ellen. Itt teljesen legális idős embereket éjjel lemészárolni a kis javaikért, izraelben hasonlóért eltüntetnek egy falut a Föld színéről.

Az igazság odaát van, ugye?
Az külön vicces, hogy már megint a bukott judeobolsevik trógerek szeretnék megmondani, hogy mi történjen, kit csukjanak le, stb :)
Egy polgárháború esetén ez az Oszi az elsők között indulna Ausztria felé...
@árnyékgyuri: Egy közszereplő esetében nincs magánvélemény, a köznek joga van megismernie azt, akit megválasztott. A demokrácia nemcsak azt jelenti, hogy bárki, akár egy diliházi szökevény is megválasztható, de azt is, hogy szembesíthető, akár magánvéleményként elsütött sziporkáival is. Természetesen csúnya dolog titkos felvételt készíteni, aki lebukik vele, az majd vállalja a következményét. De, ha már kiszivárgott mit is gondol valójában a választott ember, akkor várjuk a magyarázatot. Különös tekintettel a külföldi pénzforrásra, amit nem tudni, ki milyen feltétellel adna egy polgárháborúhoz.
Nem értem mi a probléma. Tényleg polgárháború lesz.
háború a fosabbik és a fidesz zrt között?
én már csak egy kávét kérek.

mondjuk a fidesznek megint mázlija van, igazán megérdemelne egy kicsit komolyabb ellenséget, mint Oszi és csapata.

az nem kicsit montipájtonos, ahogy a gyöngyöspatai falubikájaként amerikai intervencióról meg a légierő - ami nálunk amúgy is komoly ütőkártya - fölötti irányítás átvételéről beszél.
gondolom, miután letette a telefont, Pistabá, a kocsmáros, kiszólt a pultból, hogy Oszinak ma már nincs több kevert.
@árnyékgyuri: Fletó nem neked intézte a szavait. Nem is tagadta le, miután kiszivárgott és nem foglalkozott a kiszivárogtatóval sem.
Aki nem üres tekintettel csak úgy kinéz a kongó fejéből az nagyon is tisztán kell hogy lássa, mi folyik itt már több évtizede. Mi lesz ennek a sok megaláztatásnak, megszorításnak a vége? A folyamatos indokolatlan áremelkedések már élhetetlenné teszik az országot. Tönkremegy minden és ami nem azt tönkreteszik. Az hogy eddig nem volt polgárháború csakis ennek a "józan" népnek köszönhető. Még soha ennél nagyobb bajban nem volt az ország. Vagy alán ez a természetes folyamat az elmúlás felé?
@melmek: Nem üres tekintettel kell nézni, hanem állampolgári aktivitást kifejteni. Nem kell belenyugodni abba, ami nem tetszik. Olyan pártjaink vannak, amit nép igényel és ez kép jelenleg igen szomorú.
Azt, hogy a Fidesz lehallgatta a jobbikos polgármestert nem meglepő.
Mi volt a lehallgatott beszéd közzétételének célja, ez az érdekes!
ma van a Führer szülinapja
@HerrBürgermeister: hogy növeljék a Jobbik népszerűségét...a Fidesz kiválóan ért hozzá,az MSZP-hez hasonlóan,hogy saját maga alatt vágja a fát. A választások előtt nemsokkal a költségtérítés és gyorshajtás királya mondta az országházban,hogy véget kell vetni a megélhetési gyerekszülésnek...persza csak hogy kifogják a szelet a Jobbik vitorlájából.
Na látjátok még a végén igaza lesz J.O.-nak ahogy acsarkodtok(gyűlölködtök ) egymásra(egyesek, főleg az új jobboldaliak , most "libsizzetek" le igaz másfajta tag könyvem van de az is igaz nem sokára személyesen adom vissza a fővezérnek mert elegem van belőlük )de remélem hogy majd ezek az emberek egymás géppuskázzák le, a többség meg majd élvezni fogja amikor minkét fél elfogy és végre normális országban élünk.
@Nem vagyok fideszes: Felhívnám rá a figyelmed, hogy Juhász Oszkár egyFidesz elleni polgárháborórú eshetőségeiről beszél.
(Zsidesz)
@rókafogta: Egy polgárháborúban te is meghalhatsz. Nincs VIP páholy ahonnan nézheted.
@pandacsökiboborján:
Szerintem azért hozták nyílvánosságra ez a felvételt (bárki is tette), hogy egyértelmű legyen mindenki számára Juhász Oszkár egy elmebeteg, ahogy a barátai is.

Illetve azért, hogy a Jobbikot rákényszerítse egyfajta elhatároládásra, a polgárháborús fenyegetettség kapcsán, a kedvenc példa falujának vezetőjétől.
@rókafogta: hát érdekes,de a polgárháború nem a Fidesz ellen irányulna,mert szerintem a lakosság 99%-autálja a cigányokat...szerintem csak a cigókat kellene kipaterolni az országból,menjenek oda,ahol szeretik őket,úgyis "kultúrájuk" része a vándorlás...a tolvaj Fideszeseket,MSZP-seket stb. meg csak teljes vagyonelkobzásra kellene ítélni,de erre(vagyhasonlóra) -és ez a vicces-most is lenne lehetőség,csak mivel itt mindenki benne van a közpénztolvajlásban,nem kivitelezhető...
@_zulu_: Ezzel tisztában vagyok, de az én korosztályom már így is le van írva!
@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb: Mondom én, hogy tereled a szót! Szerintem fogadd meg a führered tanácsát: ha ennyire érdekel a téma, költözz Izraelbe!
@pandacsökiboborján: Én nem hiszem ,hogy csak azok ellen , van itt gyűlölködés épp elég( főleg a mindenkori rendszer szegfű vagy narancs mindegy, nyalógépei helyezkedői között.)Hogy ki a tolvaj? Mindkettő, sőt a többi is, élen a mindenkori vezetőkkel!Meg van a módja és szerintük mindig törvényes.Hatalom hiába van, ha nincs pénz tehát kell és honnan lehet hozzájutni? Nem a bankból!
@insert random: Szerinted az, hogy ostobaságokat hajtogatsz pótolja a logikus érvelést?
Szánalmas.
szerintem...

-----------
Mosógépszerelés még ma: mosogepszerelok.eu
@pandacsökiboborján:

Nem csak a cigánybűnözőket kellene kipaterolni az országból, hanem azokat is, akik felhasználják és uszítják őket a magyar lakosság ellen. Ja, hogy az uszítók mind ballibsik, szocionisták, elempések, taszosok?
Ki gondolta volna...
Egyébként megvan az, hogy a Jobbik 2010-es választási programja olyanra sikerült, hogy Marx és Lenin még a túlvilágon is büszke rá?
Jó hír, már van verzió fegyvertelen hatalomátvételre is:
emiksz.blog.hu/2012/04/20/90_a_maganvelemeny
"- Jó, értem. A rendőrök szanaszét az ország szélén. Tehát Budapesten tervezünk egy TV székház ostromot.
- Budapest, de a TV nem játszik. Elfoglalhatnánk, de az a tizenhét nyugdíjas, aki még nézi nem igazán jelentős."
Imádott vezetőink buzgón reklámozzák a Jobbikot LOL !! Meg is nézhetik a következő kimutatást, mennyit lendítettek a népszerűségén, közpénzből. Egy radikális jobboldali, ellenzéki szervezet számára a negatív kormányoldali reklám az egyik leghasznosabb.
@antonov: fletó nincs elhallgattatva, sajnos még folyik a szájából a szar ma is.
egyre idiótább az a jobbik. sztem maga alatt vágja a fát.
@Disintegrator Rising:

A közvélemény-kutatások nem ezt mutatják :)

De még ha maga alatt is vágná a fát, mindig jön egy Kertész Ákos, Efraim Zuroff, vagy a cigányhorda újabb lincselése, ami korrigálja ezt :)
@Cang: a jobbik támogatottsága alig nőtt a választások óta, és sztem ezekkel a baromságokkal nem fog több embert magához csalogatni. a síkhülyéket már rég bevonzotta, inkább a konzervatívokra kéne ráhajtani, de ezekkel nem igazán fog tudni hatni rájuk.
@imperial: pont hogy ezt mutatják. évek óta alig pár %ot nőtt/csökkent, számottevően nem nőtt. és nem is fog sztem.
@Cang:

Ilyenkor mindig eszembe jut a szemkilövető törpepárt vergődése, amit a Jobbik ellen műveltek. Meg is lett az eredménye: Jobbik a parlamentben, SZDSZ a pöcegödörben :))
@Disintegrator Rising:

A Tiszeszláros beszéd óta egyedül a Jobbik támogatottsága nőtt. És a körülmények romlása (cigánybűnözés, közbiztonság, zsidó pofátlanság), valamint a szavazók életkora (Jobbiké a legfiatalabb) mind a Jobbik javára szólnak hosszú távon.
@imperial: de azért ugye annyi eszed neked is van, hogy tudod, sose lesz belőle kormányzópárt?
@imperial: egyébként meg nyilvánvaló hogy a fiatalok körében nő, értelmes embereket nem lehet ilyen idiótaságokkal megvezetni.
@Disintegrator Rising:

Az értelmes, diplomás, képzett emberek jelentős része Jobbik szavazó. Erről is vannak kimutatások. Ez az ócska libsi lejárató panel, hogy a Jobbikra a lecsúszott hülyék szavaznak, már a múlté.
@Disintegrator Rising:

Sose mi? :)
Majd meglátjuk.
@imperial: A hírekbe valahogy mindig csak az kerül be, hogy ERŐSÖDÖTT A JOBBIK!!!4, mégis 10% körül ingadoznak folyamatosan, na ez vajon hogy lehet? Amikor éppen szavazókat vesztenek, abból nem csinál hírt a szenzációhajhász média.
@imperial: Ebből is látszik, hogy egy radikális szervezet ellenes kampányt folytatni nagyon helyes taktika :-) az SZDSZ is milyen szépen a helyére került!

@Disintegrator Rising:
Szerinted a sok fiatal diplomás "sík hülyé"-nek tekintendő? Ha a Jobbik támogatottsága (legyünk óvatosak) stagnál, kb 10%, a Fideszé pedig évtizedes mélypontra süllyed, akkor merre tart a tendencia? A sok, bizonytalanná váló konzervatívnak meg pont ez a nagy acsarkodás fogja bökni a szemét, amit a Fidesz végez, titkosszolgálati meg hadd ne soroljam miféle támogatással.
@imperial: "Az értelmes, diplomás, képzett emberek jelentős része Jobbik szavazó. Erről is vannak kimutatások."

Nyugatabbra kemenyen fellepnek a rasszizmus es az idegengyulolet ellen, mert tudjak, hogy enelkul torvenyszeruen ujabb vilaghaboruk fele sodrodnank. Magyarorszagon felnott egy korosztaly (15-35 evesek) akikek a gondolkodasat nem hogy nem befolyasoltak felvilagosito programokkal, egyenesen batoritottak, hogy a szelsoseges nezeteket vegyenek fel. Batoritotta a fidesz, ami egyfajta kilencedik hadoszlopkent tekintett ra, es tamogattak a szocialistak is, akiknek volt kire ujjal mutogatni, volt kivel riogatni. Ez lett az eredmenye.

A fiatal frissen diplomazott de elhelyezkedni keptelen, mert nem megfeleloen kepzett retegek jelentos resze valoban jobbikos (errol is vannak kimutatasok). Erre en nem lennek buszke: ezek azok az emeberk akiknek nem kellett volna bejutnia az egyetemekre amikor a gazdasag keptelen felszivni ennyi diplomast.
@imperial: Igen? Mutass már egyet? :D
@Szevasztok: Hagyjad, ezzel már én is próbálkoztam, de nem értik szegények.
@nu pagagyí: Nem meglepő, az általuk dicsőített tálibok is ezt teszik (azt ugye mindenki tudja hogy Afganisztánban az amerikaiak és az afgánok egy oldalon állnak? csak mert láttam már olyat akinek ez nem volt tiszta...).
süti beállítások módosítása