Petőfi utca a Facebook-on



 Kapcsolat

Küldjön ötletet, észrevételt, leleplező információt! szerk@petofiutca.hu

Alázzon meg minket a pénzével!


A Petőfi utca nem fogad el állami támogatást és nem közöl fizetett hirdetéseket. Az Ön támogatására viszont szükségünk van!
	

Szenvedélyes zsidózással a nemzeti magas kultúráért

2012.02.02. 15:41 petőfi utca

A Jobbikot nyiltan támogató Dörner György igazgatói kinevezése ellen szervezett demonstrációt az Új Színház elé a Magyar Ellenállók és Antifasiszták Szövetsége. A Hatvennégy Magyar Vármegye és néhány gárdista utódszervezet ellentüntetést tartott. Mekkora művészet bújik meg az árpádsávok között? Mit szeretnének színpadon látni a nemzeti radikálisok? A véleménynyilvánítási szabadság határán mozgó videóriporttal debütál a Petőfi utca videórovata.

172 komment · 6 trackback

Címkék: dörner györgy gárdisták új színház

A bejegyzés trackback címe:

https://petofiutca.blog.hu/api/trackback/id/tr404051112

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A szélsőjobbosok azt se tudják, hogy mi bajuk 2012.02.03. 01:32:47

A HVG.hu videósa beszélgetni próbált Új Színháznál hőbörgő szélsőjobbos ellentüntetőkkel. A szittya ellentüntetők nem nagyon tudták elmondani, hogy mi bajuk volt az eddigi színházzal és miért lesz jó Dörner. Volt, aki a színház eddigi jellegének meg...

Trackback: Életteret a szittya kultúrának! 2012.02.03. 00:34:56

- Már mindent elöntött a liberális szenny, a színházakban buziság van! - ellentüntet lila fejjel az árpádsávos dörnerista.- Értem én - így a riporter - de milyen színdarabokra tetszik gondolni?- Én nem járok színházba, te buzi köcsög! Én a magyar kultú...

Trackback: Mi a baj Wass Alberttel? 2012.02.02. 23:55:50

Wass Albertfotó: littleborz.freeblog.huNekem semmi bajom nincs Wass Alberttel és nem is érdekel, sem a személye, sem a munkássága.Miért írok akkor mégis róla?Mert  egy korábbi posztomban említettem a nevét, egészen pontosan azért, mert a csepeli p...

Trackback: Miért nem oszlatott a rendőrség az Új Színháznál? 2012.02.02. 22:33:40

Tegnap az Új Színháznál két tüntetés volt. Egy Dörner György ellen, ez be volt jelentve, engedélyezett volt, legális volt. Egy szélsőjobbos ellentüntetés pedig nem volt bejelentve, illegális volt. Beszámolók szerint

Trackback: Miért nem oszlatott a rendőrség az Új Színháznál? 2012.02.02. 22:31:53

Tegnap az Új Színháznál két tüntetés volt. Egy Dörner György ellen, ez be volt jelentve, engedélyezett volt, legális volt. Egy szélsőjobbos ellentüntetés pedig nem volt bejelentve, illegális volt. Beszámolók szerint

Trackback: Az Új tekintélyelvűség a mai Magyarországon-t olvasom 2012.02.02. 19:32:29

Csepeli György könyvei, – a szerző, a tudós szociológus egyetemi tanár akár egyedüli, akár társszerzője egy könyvnek -, mindig meghökkentő címlap fotóval ordítanak ránk. Mintha azt kiáltanák: vegyél meg pajtás, mert érdekes vagyok! Most sincs ez ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A szélsőliberális bulizósfiatalok szólják meg a jobboldalt, vagy akár a jobbikosokat? Röhögnöm kell. Egy szinten vannak. Sőt, lejjebb, pedig az már nem semmi.
zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-zsidó-v
Nem vagyok náci, de ha így hív valaki, csak mert van a táskámon egy magyar zászlós felvarró (nem Történelmi-Magyarország + turul kombós) akkor én is zsidózni kezdek, mert ez még a finomabb formája a visszavágásnak és hamar fölcseszem az ilyen IQ-fájterek agyát. Már nem mintha bajom lenne velük (tényleg nem), de ilyen alapon miért ne? Aztán ha az, ha nem, rögtön kikívánkozik belőlük az az "eszméletlenül magas értékrend és kulturális megnyilvánulás", ami egy tényleges, zsidóvéren nevelt nácihoz képest is eltörpül. A szidalmazás kétélű fegyver.
@endike: Ugyan hányszor sütötted el a következő szófordulatokat?

-szélsőliberális
-bulizósfiatal (egyik sem létező szó)
-IMF hitel kétpofára
-állami cégeknél tombol a szocializmus

Második kérdés: azzal, hogy ezeket kényszeresen bebiggyeszted véletlenszerű cikkek alá úgy, hogy sok esetben az ég egy adta világon semmi közük sincsen a témájához, neked mitől lesz jobb? Ez egyfajta szellemi maszturbáció? Vagy a hagyományos helyetti pótlék?

Hogy a cikkhez is hozzászólják... A kérdésre, hogy milyen darabokat látnak szívesen, a megkérdezettek a következőket válaszolták:

-Bánk Bán
-"olyan darabok, amik az én erkölcsi értékrendemet tükrözik" (éljen a szűk látókör)
-"nem vagyok az a színházba járó típus"
-összefüggéstelen mondatok a "nemzeti" kifejezést kötőszóként használva

Egy kérdés az Új Színház átalakítását támogatóktól: megérte nekik, az ő szájuk íze szerint színházat csinálni?
Szerintem nem az Árpádsávosok itt a nácik és a fasiszták...

talán magyar volt a szapolyai család akik rabszolgákat akartak tartani, semmibevették az aranybullát, az ellenük irányuló keresztes hadjáratot leverték, lemérgezték akirályt... kifosztották a kincstárt és belevezették amagyarokat a sortűzbe?

Magyar volt Khon Béla aki feltalálta a Dunába lövetést?

Talán a nyilasok magyarok voltak, akik a Gettó területéről el nem kotródó magyarokat a Dunába lőtték?

Talán a dolgos magyar földműveseket kifosztók és irtók magyarok voltak?!

Most is kik uszítanak egy magyar ellen?!

Megmondom.. magyargyűlölő neonáci fasiszta pribékek... a felsőbbrendű faj... a kiválasztottak a tökéletes legalja csőcselék.. a bűnöző maffia.. .

Dörmer ember... ha hiszik ha nem... az emberi jogok nyilatkozata alapján nem lehet politikai véleménye, vagy vallási hovatartozása alapján megkülönböztetni, semmilyen formában...

Ellenben az 1901-es hágai magánjogi egyezmények alapján vagy az ENSZ nemzeti önrendelkezési joga alapján csak magyar keresztények töltehtnének be törvényhatósági és vezetői posztokat ebben az orzságban... mert egyik nemzet sem uralkodhat amásikon...
Aki magyar nemzeti jelképet varr a ruhájára, az magyar fétisiszta. Ezt miért kell üldözni? A fétisizmust általában kinőjük vagy megunjuk ( mint pl. lakk- cipő- láb stb fétis). Az, hogy valaki ordibál és gyújtogat az utcán, az a sok redbull-speed miatt van, az meg kiürül a szervezetből. Ez nem politikai kérdés. Jó hír, hogy Csurka elvtárs nemsoká' túl lesz az életveszélyen, lehet intézni a temetést.
A magukat antifasisztának nevezőkkel miért nem készült riport? Kíváncsi lennék mekkora művészet bújik meg közöttük!

Arra pedig tényleg válaszolhatna már egy ilyen magát antifasisztának nevező, hogy Magyarországon miért tüntetgetnek az olasz fasiszták ellen?!
Nálunk legfeljebb a hungaristák ellen tiltakozhatnának, de gondolom az már nekik magas, hogy mi a kettő közti különbség.
Jól nyomjá(to)k, csak így tovább!:o)
@soproni1: "Aki magyar nemzeti jelképet varr a ruhájára, az magyar fétisiszta."

Ha ez szervezett tömegben, pláne alakzatban történik, akkor már nem fetisizmus ...
@sanyisanyi: Sztalin et.jó és maradandó munkát végzett.Ő jött rá ugyanis arra,hogy a kevésbé képzett elvtársak összekeverhetik a nacionalista és az internacionalista fogalmakat,
ezért elrendelte,hogy a "fasiszta" szót kell használni. Antifasiszta = "komenista" .
@Shinigami Daiko:

Fétis találkozó. Sosem ugyanazok az emberek mennek a tüntetésekre, csak az arc jellegük hasonló a szociális háttér miatt. Úgy szervezik ezeket az eseményeket, hogy a jobb arcú szervezők az első pár sorban vannak, a rosszabb kinézetűek meg a maradék párezer a falvakból.Ezt minden párt háttér szervezői így csinálják a média megjelenés miatt. A LONSDALE melegítő nem nemzeti viselet, egyszerű tárgy imádat.
@vezér01: Ez a szelektív definícióválasztás ugyanolyan mélysége, mint amikor, a videóban megszólaltatottak kollégái kikérik maguknak a fasiszta jelzőt, mert nem olaszok, a nácit, mert nem németek és a rasszistát, amiért nem faji alapon, hanem tapasztalatból ócsárolnak különböző etnikumokat. Nem úgy volt, hogy a relativizálás liberális trükk? *Köhöm*, ön akkor most liberális?
Az a vicces, hogy aki felszólal, hogy Dörmer ne kaphasson meg egy állást, az akár 3 év börtönt is kaphatna.. az Egyetemes Emberi Jogok Nyilatkozata alapján... itthon egyenest a hatóságok védelmezik ezeket a neonáci magyargyűlölő bűnözőket... akik még írásba is adhatját... az uszító mocsadékosságukat...

Ha meg valakit megszólnak, mert kifejezi nemzeti hovatartozását, az emberi méltóságmegsértése, azért akár 5 év börtönt is kaphatnának... még a hazai törvények alapján... de hát nincs nemzeti önrendlekzés.. és szerintük a magyar az nem ember... vele mindent meglehet tenni.. irtani.. mocskolni, meglopni... uszítani ellene... sőt.. fasiszta neonáci tüntetéseket szervezni...
A pár hülye zsidózását kiegyenlíti a pár hülye nácizása. Pont ugyanaz a színvonal: béka segge alatt!

A nácizóknak: tudatlan bunkók vagytok, ráadásul aljasok is, mert megpróbáljátok a nemzeti érzéseket a nácizással összemosni, azaz: aki nemzeti tudatú az szerintetek náci.

Ilyet csak a legalja mond, tesz, gondol! Egy cseppet sem vagytok különben a valódi náciktól!
@Ghavin: Nem,én szabadelvűnek vallom magam !
Érdekes, drága libernyák kulturkampferek, hogy a nemzeti érzelmekkel szemben pl. az alföldiné robertáné pedig milyen jól megfelel nektek ...

Pedig az a hírhedten antimagyarista, buzerancia-propagátor darabokat nemzeti (!) színházi színpadra cibáló fószer tán többet ártott a hazai kultúréletnek, mint sokan mások együttvéve.

De azért őtet ám szeressétek csak ... dicsőségetekre válik.

Aztán ide értem még a "gecy" c. szépséges előadás szerzőjét, vagy pl. a cigánygyilkosságokról megrendelt igazmondó darabokat, s egyéb szépségeit nemes és becsületes színházi liberális kultúránknak.
Mi van, ideértek az ellentüntetés résztvevői?
Lehet, hogy a kérdezettek nem nácik, de hogy nem kicsit műveletlenek és lövésük nincs a kultúráról, az biztos. Akkor meg minek mennek olyan helyre tüntetni, amit nem is értenek?
Rettegjenek a hivatásos rettegők:)
@ekszvájzed: Te megnézted a videót vagy tudod egyáltalán miről van szó vagy csak beokádsz?
@ekszvájzed: Te hány Alföldi darabot láttál? Aki buzi az nem lehet magyar?
@Ghavin:

A mi drága Endink lassan 35 éves kb. és még nem volt barátja, barátnője, meghívása buliba -- szóval ül otthon és véletlenszerűen beírja különböző blogokba, hogy 'bulizósfiatalok', illetve a többi szokásost. Három-négy blog után megnyugszik aznapra, ne sajnáld ezt tőle.
Na gyönyörű
Milenne ha ezek az agyhalott barmok legalább megvárnák hogy mit bizonyít Dörner és csak utána nyitnák ki az ocsmány bűzös pofájukat?
Az pedig felettébb érdekes,hogy ugyan ezeknek az Alföldi már rendben van aki viszont már"bizonyított"
sikerült lejáratnia a nemzeti szinházat csak megbotránkoztatni tudta a közvéleményt és ezzel az izzadtságszagú polgárpukkasztással egy huszadrangú alternatív vándorszínház szítjére süllyesztette a megítélést és attól tartoik a színvonalat is.
@Behajtó70: Milyen a nemzeti tudatú ember?
@Nazarin: hiszen mint az olysok ilyesmi blogról kiderül: A KULTÚRÁT CSAK A BALLIB-ANTIFA ARCOK KÉPVISELIK!
@Mohamed: Te hány Alföldi darabot láttál?
@ekszvájzed: Az ember tragediaja mint buzisag? Hm.
Egyeb cimek?
@Dr. Cica75: ő az a kultúra védő radikáldroid aki a Nemzetihez se talált oda:-))
@Behajtó70:

Ez az egyik kedvenc hazugság -- nem, nem 'náci' az, aki 'nemzeti tudatú'. Azt a "nemzeti tudatú"-t hí'juk 'náci'-nak, akinél a 'nemzeti tudat' nagyjából kimerül a mocskoszsidóbuzilibsizésben.
@Behajtó70: már csak az a kérdés,hogy ezek az ún nemzeti tudatúak miért zsidóznak, buziznak folyton ha nem nácik.
nem kéne erőltetni ezt a zsidó témát, nincs semmi értelem
Dr. Cica75
János vitéz
És te ?
@Mohamed: `sikerült lejáratnia a nemzeti szinházat csak megbotránkoztatni tudta a közvéleményt és ezzel az izzadtságszagú polgárpukkasztással egy huszadrangú alternatív vándorszínház szítjére süllyesztette a megítélést és attól tartoik a színvonalat is.`

Az a nehany videki paraszt aki elolvasta a csocselek.infon az aktualis ellensegrol az aktualis gyulni valot, nem a kozvelemeny, meg akkor sem ha hangosan zsidoztok, vagy adott esetben tv szekhazat fosztotjatok ki, mint politikai es kozeleti velemeny nyilvanitas.
@mement:

A mélyállatság nem a vidékiek és a földművelők privilégiuma ám. ;-)
@Gál Petiné Kovács Julcsa:
A teli szájjal zsidózás maximum a gyűlölködők malmára hajtja a vizet és eltereli a lényegről a figyelmet. Teljesen értelmetlen és ezáltal sikerül a nácizó okosok szintjére süllyedni.
VISZONT! Ajánlom mindenkinek Kéri Edit könyvét. Címe: Kik lőttek a Kossuth téren 56-ban?
Lehet hogy nem menő liberális körökben megtudni, hogy az ellentüntetést szervező MEASZ miféle szervezet, de tanulságos!
@mement: "Az a nehany videki paraszt aki elolvasta a csocselek.infon az aktualis ellensegrol az aktualis gyulni valot, nem a kozvelemeny"

...legalábbis elsősorban az "improduktív" inaktívak sorait gyarapítják, akik a Jobbik retorikája alapján minimum másodrendű állampolgároknak számítanak - a 30 év feletti Jobbik-szimpatizánsok közel 20%-a ugyanis munkanélküli, éppen ezért mozgósíthatók ilyen jól, szemben a "csendes többséggel".

index.hu/belfold/2012/01/30/nagyon_fiatal_nagyon_magyar_nagyon_rosszkedvu/
mement
Hujujuj valakinek elszállt a kis agyacskája.
Hmm "vidéki paraszt". mement a stílus ember.
Mert ugye a fővárosiak mind művelt kultúr emberek
De neaggódj kisbarátom most nem rájuk gondoltam hanem a jóval szélesebb értelemben vett közvéleményre.
8bitpeoples. Ez egy chiptune zenei oldal címe, de valahogy ide is illik. Nagyon groteszk, ahogyan a vulgaritást hangsúlyozza a srác, és felcsendül angyalhangon a "mocskos zsidók".
@tomwar:

Nem az E. T. ( :) ) a buziság, te drágaszág, hanem amit belerendeznek olykor, annak ilyen-olyan "értelmezői" ...

Ezerszer inkább elfogadom "Az ember tragédiája" című műalkotást pl. a legutóbb bemutatott, és előtte vagy 20 éven át készített animációs filmen, mint ennek a posztmodern ripőknek a színházi tolmácsolásában,

aki szemlátomást egyetlen halvány kísérletet sem tesz az emberi történelem, mint a darab alapgondolata, megjelenítésére, s amit ábrázol, azt is inkább a saját perverzitásaiba fullasztja.

Persze, hogy nem láttam, mivel a közönség arcába hányást :) én még videón sem nézem meg :) Különben is, a kedves szellemi bázis jóelőre gondoskodott a mucusnak a teltházról, még további hosszú évekre ... :)

Bocsi, ha tudatlan lennék. Tudod, én még bélsárt üríteni se láttam az alföldit, nemhogy egyetlen pöffenetét is, de ha nagyon akarom, sajnos el tudom képzelni ... :)
Azért ezen annyira ne csodálkozz! Amit mi kaptunk ezektől Rákositól kezdve Rogánig, Deutschig, meg az LMP-igazt nem könnyen tudja megoldani ez a kis ország. De meg fogja ...
@Mohamed: a joval szelesebben vett kozvelemeny magasrol tesz alfoldire es a nemzetire mert nem jar szinhazba... Ez egy felfujt hype a szeljobbrol, aminek sarkos alapja hogy alfoldi felvalaltan meleg. Nyilvan szakmai alapon keptelennek lennetek egy ertelmes kritikat megfogalmazni, (pont ezt tamasztja ala Dorner 20 oldalas gimnazista politikai kialtvanya amire Tarslostol sokmillos megbizast kapott) igy marad az utcai hoborges, mas allampolgarok fizikai fenyegetese, szerencsetlenebb esetekben a kozvagyon rongalasa, tonkretetele.
@Fiesole: ne haragudj, de megnézted egyáltalán a videót? Egyébként ilyesmit nem mondtam.
Amúgy szomorú vagyok, hogy még mindig nem érkezett válasz az itteni első kommentemben megfogalmazott kérdésemre, pedig nem is az ellentüntetők gyülekezési jogát vontam kétségbe, hanem csak arra lettem volna kíváncsi, hogy a Dörner mellett kiálló ellentüntetők, tehát a várható célközönség, illetve a videóban látott színházi igények számára feltétlenül szükségszerű volt-e teret biztosítani úgy, hogy az intézmény korábbi profilját nemes egyszerűséggel eltörölték, annak dacára, hogy az hosszú éveken át sikeres volt.
@Ghavin:

Gondolod, hogy az 'ellentüntetők' a célközönség? Egy színházé? ;-p
@Ghavin: "Dörner mellett kiálló ellentüntetők"

Na ez meg a másik... Nem lett volna szerencsésebb úgy támogatni Dörnert, hogy esetleg jegyet váltanak a nyitóelőadásra? Civilizáltabb megoldást lett volna, annyi szent.
Hagyjátok már ezt a tévészékházfelgyújtásozást meg a csőcselékezést abba, mert nagyon uncsi.

Számomra az a dili, ami 'jogalapot' adott a későbbi durva tömegoszlatás(ok)ra, pusztán az oszlatni vágyók által felbérelt provokátorok jól megrendezett őrjöngése volt. Ezt látom benne azóta is, akárhogy mantrázzátok.
@Ghavin:

Adnak páleszt a nézőtéren? Lehet üvöltözni, hogy 'mocskos zsidók'? Akkor miről beszélsz? :)
Jó kis pofára esés volt ez a Dörner ellen uszító liberális gyűlöletkisebbségnek.
Asszem jól halad a kultúrharc.

Ahogy a jobboldal kultúrharcol,

nem kultúrharcol úgy senki.
@ekszvájzed:

Ha az ember kivácsi lenne, van-e, aki bármilyen mélybaromságot elhisz... :)
Egy biztos: ha van vagy esetleg lesz antiszemitizmus Magyarországon, az csakis a hihetetlenül agressziv liberálisok miatt van, vagy lesz. 8 évig csendben voltak, kollaborálva ezzel a béna és erkölcsileg 0 kormánnyal, most viszont valami fékevesztett dühhel, kreált és aljas hazugságokkal támadják a kormányt.
@Dr. simonmondja.:

Speciális kultúrharc ez. (De milyen jobboldal?)
@Mohamed: Én kb 4-5. Például a Velencei kalmár :P.
@milyen szép a Vértes, ó: Na de látod, épp ez a probléma, én az egyedüli igényt a Dörner által ígért profilra a tüntetők által képviselt ideológiában osztozók oldaláról tapasztaltam. Kedvelem a színházat, de nem vagyok "megszállott" úgy, mint némely ismerősöm, s közülük sokan határozottan a konzervatív ideológia mellett foglalnak állást... Olyan mentegetőzésnek még életemben nem voltam tanúja, mint amikor megkérdeztem tőlük, ugyan látogatni fogják-e a Dörner égisze alatti előadásokat? Ezért kérdem: ha a törzsközönségnek csak szimbolikusan van igénye a dörneri profilra, jeggyel, bérlettel viszont valószínűsíthetően nem támogatná a művész urat, akkor mi szükség volt erre az egészre? Komolyan érdekel.
@reálisan:

A libsik a hibásak és a zsidók természetesen. Mint mindig az elmúlt 1000 évben. Ezek már csak ilyenek. Még Szent Kormányunkat is támadják.
@Ghavin:

A dörneri baromságokra fogékony célcsoport nem jár színházba (vagy hasonló helyekre), ez már csak így jött össze. :)
@milyen szép a Vértes, ó: De ez nem válasz a kérdésemre, nem mintha feltétlenül tőled várnám a választ.
@milyen szép a Vértes, ó: Hogyhogy milyen jobboldal ?

Egy a tábor, egy a zászló.

Orbán jobboldala.
Nem értem. Na egy konda buzi meztelenül rohangál tollal a seggében a színpadon (ezt kultúrsznobék újragondolásnak szeretik nevezni),az mennyivel több értéket képvisel,mint a Dörner-féle vonal...?
Miért provokálják ki időnként az újabb és újabb hollóetetést ezek a romlott népek?
Nem tudnátok meglenni mondjuk 100 évig békességben, zsidók?
@Ghavin:

Nem is érdemi válasznak szántam. ;-)

Egyébként túlgondolkodod szerintem, amikor értelmet és logikát keresel a dolog mögött, Dörnernek kellett egy színház, kapcsolatain keresztül sikerült szereznie egyet. A műjobboldal meg örül, hogy 'elvettek a rohadt libsiktől egy színházat, mocskos zsidók, jól megkaptátok' (rendben, valószínűleg nem tudnák helyesen leírni, de kb. ez az értelme), ennél nem szoktak bonyolultabban gondolkodni.
@Dr. simonmondja.:

Az szintén speciális jobboldal -- nem igazán felel meg a 'jobboldal' külfő'di definícióinak. ;-)
mement
"Ez egy felfujt hype a szeljobbrol"
A mostani meg a liberális oldalról csak mivel ez egybeesik a nemzetközi orbánellenességgel külföldön is beszálltak a buliba
"szakmai alapon"
Szakmai alapon: a tündérek vagy Iluska prosti mivoltára való görcsös előtérbe tolása
vagy a maszturbálás imitálásra való kihegyezése a történetnek
és emelett a petőfire a jános vitézben annyira jellemző mítikus hangulatnak az ignorálása és a világfájdalmas posztmodern kiábrándultság feelingel való helyettesítése ez az egész görcsös polgárpukkasztásra törekvés azt árulja el alföldiről hogy egy huszadrangu alternatív színitársulatban(ahol a társadolom kritikát lavorba szarós performanceval mutaják be)menne el maximum esetleg még pornórendezőként(na ott aztán brillírozna)nekem ez a véleményem
Viszont Dörner még neki se ált a dolognak ezért ökörség már előre látatlanban szapulni.
De ahogy elnézem szakmai alapon(hamár így tetszik neked a szó)te sem tudnál kritikát meg fogalmazni csak amit a szádba adnak a blogok.
@milyen szép a Vértes, ó: Láttak már ilyen népnemzeti pártállamosdit kűlfődön is.
Nem olyan egzotikus, meg nem is újdonság.
@egyiptomi ugróegér: Egyébként gyógyszered van? Orvos látott-e már ? Szivből sajnállak.
@Mohamed:

Na, akkor már csak a Nemzetiben évente játszott 100+ másik darabot kéne elemezni.

Bár mondjuk inkább ne, picit kínos ennyire pocsék magyarsággal megírt közröhejeket olvasni, pláne ha az ember 'kényes az anyanyelvére'. (Persze a műnemzeti oldalon a kettesalá helyesírás már jónak számít.)
@Dr. simonmondja.:

Nem mondtam, hogy újdonság, csak nem szeretem a 'jobboldali' szót használni rá. ;-)
@Ghavin: Nem!
Csak egy példát mondok. Nemrégiben a fő zsidócigánybuzi (ő maga aposztrofálta magát eképpen) Orosz Józsi szájából ömlött a mocsok, a hazugság, az uszítás minden féle médiában.

Annak hiába érveltek, hiába cáfolták meg tényekkel, egyik fülén be, a másikon ki.

Aztán kapott egy-két "tockost" egy tüntetésen, és ijedtében úgy elszaladt Kanadába, hogy még most is szalad. (És mennyivel jobb nélküle). Vannak emberek, akik a szép szóból nem értenek.
Ideje lenne már a Nemzeti elé is kivonulni színpaddal, hangfalakkal, áthúzott Dávid-csillaggal.
Csak, hogy az egyensúly meglegyen.
"Nem vagyok náci, de ha így hív valaki, csak mert van a táskámon egy magyar zászlós felvarró"

Ha jenkiországban valaki makacsul nácizni kezdene egy nemzeti jelkép viselete miatt, a tökénél felakasztva célbalőnének rá.
Pedig állítólag a jenkik nem is fasiszták...
Hát én csak annyit mondok, akinek vaj van a füle mögött, az rettegjen is egy kicsit...Akinek meg nincs, annak úgysincs mitől...
A nacionalizmus és a politikai demagógia újjáéledését, az autoriter nosztalgia és a politikai szélsőségek fölerősödését tapasztaljuk az egész térségben. Ez az új, a szélsőjobb elvakult, demokráciaellenes erői által szított és a megnövekedett szociális feszültségeket kihasználó radikalizmus rendkívül veszélyes. A radikalizmus ma egészen mást jelent, mint tegnap. A tegnap radikalizmusa a demokrácia kiépítéséért és az emberi szabadságjogokért küzdött, a mai radikálisok pedig megpróbálják lerombolni a demokratikus rendszert.
@Ghavin:
te fasz, afölött nem kéne elsiklanod, hogy a felmérés szerint a rajongótábor jelentős része 21 alatti... de hát ilyen egy csúszómászó, csak csúsztatni tud, a barátaid legalább nyíltan hazudnak :)
Az fáj nektek kurvára, hogy a fiatalság radikalizálódik, és nem hisz a faszságaitokban, továbbá az - indexhez képest korrektül közölt - felmérés szerint a diplomások aránya is magas a jobbikosok között.

Szóval a 'bunkó munkanélküli náci paraszt'-ozást be lehet fejezni, te senkiházi :)
Ja és a legjobb az, hogy sipítozás megy, hogy a Jobbik az nem demokrata párt, stb., Vona meg közölte egy interjúban, hogy így van, nem demokrata (anyátok picsájának diktáljátok a játékszabályokat...), és szeretnék bevezetni a műveltségi cenzust, hogy aki nem végezte el a 8 általánost, az ne szavazhasson :) Istenem, mi lenne a narancs meg a vörös tömegpártokkal ha egy ilyen cenzus életbe lépne... bár az érettségit korrektebb feltételnek tartanám.
Most nagyjából olyan 1933-at írunk.
A 8 általánosos műveltségi cenzusról lehet, hogy vitát kéne nyitni.
@SzJ1982: Ja, a világtörténelemben eddig még csak a bűnösöket mészárolták le...
@kamionsofőr:

1933?

Minden "1933"-azónak tessék akkor ide figyelni:

"January 5 – Construction of the Golden Gate Bridge begins in San Francisco Bay.
January 11 – Sir Charles Kingsford Smith makes the first commercial flight between Australia and New Zealand.
January 15 – Political violence causes almost 100 deaths in Spain.
January 17 – The U.S. Congress votes favorably for Philippines independence, against the view of President Herbert Hoover.
January 23 – The Twentieth Amendment to the United States Constitution is ratified, changing Inauguration Day from March 4 to January 20 starting in 1937.
January 28 – The word Pakistan comes into being and is recognized by the Pakistan Movement to press for freedom.
January 30
Edouard Daladier forms a government in France.
Nazi leader Adolf Hitler is appointed Chancellor of Germany by President of Germany Paul von Hindenburg.
The Lone Ranger debuts on American radio.

January 17: Vote on Philippines.
[edit]
February
February 1 – Adolf Hitler gives his "Proclamation to the German People" in Berlin.
February 4 – A mutiny starts on the Dutch pantserschip De Zeven Provinciën.
February 6 – The 20th Amendment to the United States Constitution goes into effect.
February 6–February 7 – Officers on the USS Ramapo record a 34-meter high sea-wave in the Pacific Ocean.
February 9 – The Oxford Union approves a resolution stating, "That this House will in no circumstances fight for its King and country."
February 10 – The New York City-based Postal Telegraph Company introduces the first singing telegram.
February 15 – In Miami, Florida, Giuseppe Zangara attempts to assassinate President-elect Franklin D. Roosevelt, but instead fatally wounds Chicago Mayor Anton J. Cermak.
February 17
Newsweek magazine is published for the first time.
The Blaine Act passes the United States Senate, submitting the proposed 21st Amendment to the Constitution to the states for ratification. The amendment is ratified on December 5, ending prohibition in the United States.
February 27 – Germany's parliament building in Berlin, the Reichstag, is set on fire (see Reichstag fire).
February 28 – The Reichstag Fire Decree is passed in response to the Reichstag fire, nullifying many German civil liberties.
[edit]
March
March 2 – The original film version of King Kong, starring Fay Wray, premieres at Radio City Music Hall and the RKO Roxy Theatre in New York City.
March 3
Ching Yun University is established.
Mount Rushmore National Memorial is dedicated.
A powerful earthquake and tsunami hit Honshū, Japan, killing some 3,000.
March 4
U.S. President Herbert Hoover is succeeded by Franklin D. Roosevelt (FDR), who in reference to the Great Depression, proclaims "The only thing we have to fear, is fear itself" in his inauguration speech. FDR is sworn in by Chief Justice Charles Evans Hughes. It is also the last time Inauguration Day in the United States occurs on March 4.
Frances Perkins becomes United States Secretary of Labor, and the first female member of the United States Cabinet.
The Parliament of Austria is suspended because of a quibble over procedure; Chancellor Engelbert Dollfuss initiates authoritarian rule by decree (see Austrofascism).
March 5
The Great Depression: President Franklin D. Roosevelt declares a "bank holiday", closing all United States banks and freezing all financial transactions (the 'holiday' ends on March 13).
German election, 1933: National Socialists gain 43.9% of the votes.
March 6 – Mayor Anton Cermak of Chicago dies of the wound he received on February 15.
March 9 – Great Depression: The U.S. Congress begins its first 100 days of enacting New Deal legislation.
March 10 – An earthquake in Long Beach, California kills 117 people.
March 12 – Great Depression: Franklin Delano Roosevelt addresses the nation for the first time as President of the United States, in the first of his "Fireside Chats".
March 15
The Dow Jones Industrial Average rises from 53.84 to 62.10. The day's gain of 15.34%, achieved during the depths of the Great Depression, remains to date as the largest 1-day percentage gain for the index.
Austrian Chancellor Engelbert Dollfuss keeps members of the National Council from convening, starting the Austrofascist dictatorship.
March 20 – Dachau, the first Nazi concentration camp, is completed (it opens March 22).
March 23
The Reichstag passes the Enabling Act, making Adolf Hitler dictator of Germany.
President Franklin Roosevelt signed an amendment to the Volstead Act known as the Cullen-Harrison Act, allowing the manufacture and sale of "3.2 beer" (3.2% alcohol by weight, approximately 4% alcohol by volume) and light wines.
March 24 – Jews call for a boycott of German goods.
March 27 – Japan leaves the League of Nations.
March 31 – The Civilian Conservation Corps is established with the mission to relieve rampant unemployment.
[edit]
April
April 1 – The recently elected Nazis under Julius Streicher organize a one-day boycott of all Jewish-owned businesses in Germany.
April 3
An anti-monarchist rebellion occurs in Siam (Thailand).
First flight over Mount Everest, a British expedition, led by the Marquis of Clydesdale, and funded by Lucy, Lady Houston
April 4 – The American airship Akron crashes off the coast of New Jersey, leaving 73 dead.
April 5
The International Court in the Hague decides that Greenland belongs to Denmark and condemns Norwegian landings on eastern Greenland. Norway submits to the decision.
President Franklin D. Roosevelt declares a national emergency and issues Executive Order 6102, making it illegal for American citizens to own gold.
April 7
Beer is legalized in the United States, eight months before the full repeal of Prohibition in December.
The Law for the Restoration of the Professional Civil Service is passed in Germany.
April 11 – Aviator Bill Lancaster takes off in England, in an attempt to make a speed record to the Cape of Good Hope, but vanishes (his body was not found until 1962, in the Sahara Desert).
April 19 – The United States officially goes off the gold standard.
April 21 – Nazi Germany outlaws the kosher ritual shechita.
April 26
The Gestapo is established in Germany.
Editors of the Harvard Lampoon steal the Sacred Cod of Massachusetts from the State House (it is returned two days later).
April 27
The Jessop & Son department store in Nottingham, England is acquired by John Lewis Partnership (its first store outside of London).
The Stahlhelm organization joins the Nazi party.
[edit]
May
May 2
The first alleged modern sighting of the Loch Ness Monster occurs.
Gleichschaltung: Adolf Hitler bans trade unions.
May 3 – Nellie Tayloe Ross becomes the first woman to be named director of the United States Mint.
May 5 – The detection by Karl Jansky of radio waves from the center of the Milky Way Galaxy is reported in the New York Times. The discovery leads to the birth of radio astronomy.
May 8 – Mohandas Gandhi begins a 3-week hunger strike because of the mistreatment of the lower castes.
May 10
In Germany, the Nazis stage massive public book burnings.
Paraguay declares war on Bolivia.
May 12 – Agricultural Adjustment Act is enacted in the USA.
May 17 – Vidkun Quisling and Johan Bernhard Hjort form The Nasjonal Samling (the National-Socialist Party) of Norway.
May 18 – New Deal: President Franklin Delano Roosevelt signs an act creating the Tennessee Valley Authority.
May 26 – The Nazi Party in Germany introduces a law to legalize eugenic sterilization.
May 27
New Deal: The Federal Securities Act is signed into law, requiring the registration of securities with the Federal Trade Commission.
The Century of Progress World's Fair opens in Chicago.
Walt Disney's classic Silly Symphony cartoon The Three Little Pigs is first released.
[edit]
June
June 5 – The U.S. Congress abrogates the United States' use of the gold standard by enacting a joint resolution (48 Stat. 112) nullifying the right of creditors to demand payment in gold.
June 6 – The first drive-in theater opens in Camden, New Jersey.
June 12 – The London Economic Conference is held.
June 17 – Union Station massacre: In Kansas City, Missouri, Pretty Boy Floyd kills 4 unarmed FBI agents and captured fugitive Frank Nash in a failed attempt to free him.
June 21 – All non-Nazi parties are forbidden in Germany.
June 25 – The Wilmersdorfer Tennishallen delegates convene in Berlin.
June 26 – The American Totalisator Company unveils its first electronic pari-mutuel betting machine at the Arlington Park Racetrack near Chicago.
[edit]
July
July 1 – The London Passenger Transport Board is founded.
July 4 – Gandhi is sentenced to prison in India.
July 6 – The first Major League Baseball All-Star Game is played at Comiskey Park in Chicago.
July 14 – Forming new political parties is forbidden in Germany.
July 15 – International Left Opposition (ILO) is renamed International Communist League (ICL).
July 20 – Vatican state secretary Eugenio Pacelli (later Pope Pius XII) signs an accord with Hitler.
July 22
Wiley Post becomes the first person to fly solo around the world, traveling 15,596 mi (25,099 km) in 7 days 18 hours 45 minutes.
"Machine-Gun" Kelly and Albert Bates kidnap Charles Urschel, an Oklahoma oilman, and demand $200,000 ransom.
July 24 – Several members of the Barrow Gang are injured or captured during a running battle with local police near Dexter, Iowa.
[edit]
August
August – Simele massacre: More than 3,000 Assyrian Iraqis are killed by the government.
August 1 – The Blue Eagle emblem of the National Recovery Administration is displayed publicly for the first time.
August 2 – Opening of the Stalin White Sea – Baltic Sea Canal, a 227 km navigable waterway constructed using forced labour in the Soviet Union connecting the White Sea with Lake Onega and the Baltic.
August 14 – Loggers cause a forest fire in the Coast Range of Oregon, later known as the first forest fire of the Tillamook Burn. It is extinguished on September 5, after destroying 240,000 acres (970 km2).
August 25 – The Diexi earthquake shakes Mao County, Sichuan, China and kills 9,000 people.
August 30
Theodor Lessing is assassinated in Marienbad (Mariánské Lázně), Czechoslovakia.
Air France begins operations with 250 planes.
[edit]
September
September 3 – Alejandro Lerroux forms a new government in Spain.
September 12 – Leó Szilárd, waiting for a red light on Southampton Row in Bloomsbury, conceives the idea of the nuclear chain reaction.
September 26 – A tornado destroys the town of Tampico, Mexico.
[edit]
October
October 1 – A failed assassination attempt against Englebert Dolfuss seriously injures him.
October 10 – A United Airlines Boeing 247 is destroyed near Chesterton, Indiana, by a bomb. This is the first proven case of air sabotage in commercial airline history.
October 12 – The United States Army Disciplinary Barracks on Alcatraz is acquired by the United States Department of Justice, which plans to incorporate the island into its Federal Bureau of Prisons as a federal penitentiary.
October 16 – Germany announces its intention to officially leave the League of Nations.
October 17 – Albert Einstein arrives in the United States as a refugee from Nazi Germany; he accepts a position at Princeton University.
[edit]
November
November 5 – Spanish Basques vote for autonomy.
November 8 – New Deal: – U.S. President Franklin D. Roosevelt unveils the Civil Works Administration, an organization designed to create jobs for more than 4 million of the unemployed.
November 11 – Dust Bowl: In South Dakota, a very strong dust storm strips topsoil from desiccated farmlands (one of a series of disastrous dust storms that year).
November 16
The United States and the Soviet Union establish formal diplomatic relations.
President of Brazil Getulio Vargas names himself dictator.
November 19 – Spanish Second Republic: General elections result in victory by the right-wing parties.
[edit]
December
December 5 – The 21st Amendment to the United States Constitution is passed, repealing Prohibition.
December 15 – The US 21st Amendment officially goes into effect, alcohol becomes legal in the US.
December 18 – Korean Empire (South Korea and North Korea) is founded.
December 21 – The British Plastics Federation (the oldest in the world) is founded.
December 24 – A train crash in Lagny[disambiguation needed ], France kills over 200.
December 26
The Nissan Motor Company is organized in Tokyo, Japan.
FM radio is patented.
December 29 – Members of the Iron Guard assassinate Ion Gheorghe Duca, prime minister of Romania.
[edit]
Date unknown
The United States Federal Government outlaws cannabis.
A coup attempt against Franklin Delano Roosevelt fails in the United States (see Smedley Butler).
US President Roosevelt rejects socialism and government ownership of industry.
Nazi Germany forms the Expert Committee on Questions of Population and Racial Policy under Reich Interior Minister Wilhelm Frick.
The Holodomor famine takes place in Ukraine.
The first doughnut store under the Krispy Kreme name opens in Nashville, Tennessee.[1]
Jimmie Angel becomes the first foreigner to see the Angel Falls (they are named after him).
The Adélaïde Concerto, a spurious work attributed to Wolfgang Amadeus Mozart, is published as "edited" (actually composed) by Marius Casadesus.
The Children and Young Persons Act is passed in Great Britain.
15 million unemployed in the USA.
Five coalition cabinets form and fall in France.
Turkey concludes a treaty with the creditors of the former Ottoman Empire to schedule the payments in Paris. (Turkey succeeds in clearing all the debt in less than twenty years.)
The British Interplanetary Society is founded.
The first dated ISCF group was started in Australia at North Sydney Boys High School, with the group still running today."

Na, ez (nem) mind 1933 ... de te csak írjad atzt nyugodtan, viszont akkor szállj ki a kamionból, mondj le a kütyüjeidről, és állj vissza a pengőre, szépen kérlek ... :)

Bocs, ha illetlenül hosszú, de ez az angol Wikipedia volt, nem én ... :)
Mindazoknak, akik az antiszemitizmusban látják a megoldást, csupán egy városnevet mondok: Nürnberg.
Én nem tudom milyen színházat fog csinálni. De ha a goj motorosok fognak fellépni, akkor nem hiszem, hogy magas lesz a színvonal. Dörner a saját szakmáját nézi le, ha dilettánsokkal akar színházat csinálni. Szerintem.
Nagyjából átfutottam a kommenteket, hát nem volt egyszerű... mindegy.

Az nem tűnt fel senkinek, hogy a poszt első (1.!) mondata egy qrva konkrét hazugság?

Dörner György (az Isten áldja meg) nyíltan és többszörösen TÁMADTA ÉS ELUTASÍTOTTA a Jobbikot. Minden mellébeszélés nélkül, explicite.

Innentől kezdve aki ennek az ellenkezőjét állítja, az nettó hazudozó, el lehet innen menni neki.
@dr. Nabro: "A tegnap radikalizmusa a demokrácia kiépítéséért és az emberi szabadságjogokért küzdött"

Az első ilyenen a nagy küzdelemben egymást küldték a guillotine alá... vagy éppen jó 80 éve a Weimari Köztársaságból annyira elegük lett az embereknek, hogy megszavazták a "kefebajszú messiást".

Így nem lehet azt mondani, hogy "az egyik szép, a másik csúnya"... különösen ha a "szépből" (a valójában korrupt és képmutató "demokráciából") kiábrándulva a "csúnyában" marad reménységük...
@radikalisviccek: :)))))))))))))
Az ellentüntetők között is valószínüleg sok a színházbajáró. A diplomás meg mégtöbb:))))))))))))))
Legyen ez a nap vicce:))))))))))
@Dellgado: Én is mondok neked egyet: Budapest. Majd.
@radikalisviccek: Az a gond, hogy ez nem egyszerű ennyire. (Bár a szélsőjobb mindenféléről imád álmodni, hogy milyen jó lesz, persze ezek a dolgok csak a realitással nem találkoznak.) Egyetemet végzett embernek is lehetnek olyan csekély politikai ismeretei, hogy csak na...
@Filhipposz: Igen, köszönöm, erre próbáltam utalni. Vannak akik nem tanulnak a történelemből, pedig nem árt tudni, hogy a gyűletben hívők, előbb-utóbb mindenképp elbuknak.
@Dellgado:

Nürnberg, Vejmááááár, 1933 ... csak úgy sziporkáztok, mint mindig.

Melyik Nürnberg? az 1532-es, az 1935-ös, vagy az 1946-os? :)

De télleg, szép város is az ...

en.wikipedia.org/wiki/Nurnberg

Inkább lennék momentán akár még ott is, ha tehetném, mint tiközöttetek, drága libernyákjaim.
Priceless ez a videó.

Meg nagyon viccesek az itt gyülekező nácoid droidok, főleg akkor, amikor azt bizonygatják, hogy ők nem is azok :D
@Dellgado: á igen a nyugati "demokráciák" első koncepciós perei, amit már tökélyre fejlesztettek :)
Itt már csak egy polgárháború segíthet.Ennyi mocskot rég olvastam.Megyek és meg is keresem az úzimat.
@Dellgado: azért izrael elég jól tartja magát 60 éve, gyűlöletre, terrorizmusra, népirtásra alapozva.
@ekszvájzed: Nos, akkor fogalmad sincs, mit utalsz... Ugyes, nem zavar meg az eloadas.

Amugy en nem tudom, Dorner milyen szinhazat csinal, de palyazatot vacakot irt.
@Dellgado:

Ez sajna megtörténik néha "a bosszú népével" is, hiszen a gyűlöletnek buknia kell ... Nemde? :) Csak úgy hemzseg a bukásaiktól az emberi história ...
@Dr. Mesterlövész: nem fogsz belehúzni egy árnyékbokszba, kishaver :) Az ilyen ellentüntetéseken felvonuló aktivisták nem igazán reprezentálják egy párt majdnem egymilliós bázisának az iskolázottságát. :)

Régi és elég szar trükk, amikor felveszik egy-egy radikális jobboldali megmozdulás leggázabb tagjait, kontrasztnak meg roma kislányokat mutogatnak akik játszanak a homokban... az ilyen hülyék meg, mint te, ezek alapján tájékozódnak :)

Egyébként ott voltam én is, és személyesen győződtem meg arról, mennyi idióta csatlakozott a tüntetéshez, akik mondjuk kizárólag a balhé miatt mentek oda, hátha lesz valami. Velük kergetőztek a rendőrök később a Parlament körül.
@Dr. Mesterlövész: ebben természetesen igazad van. Ettől függetlenül ez egy olyan felmérés volt, ami jelzi, hogy a hagyományos ballib érvelés (a radikális jobboldaliak a rendszerváltás vesztesei, csalódott lúzerek, iskolázatlan parasztok, stb.) is hibás.
@Dellgado: neked meg ajánlom figyelmedbe a holokausztot, amely rád nem a származásod, hanem a szellemi fogyatékosságod miatt jelentene veszélyt :)
nem értem. most a szélsőjobboldaliak azért tüntetnek dörner mellett, mert úgy gondolják, hogy tőle jó lesz a magyar színház? lóf.szt.

a liberálisok tüntetnek, mert dörner náci és rossz lesz a színház. hát akkor nem őket kéne inkább megkérdezni, hogy miért lesz dörnertől szar a színház?
Hol voltál Palikám? Kutatóúton Anyukám! Mit kutattál Palikám? Törzsanyagot Anyukám! És mi lesz vele Palikám? Átmásolom Anyukám! Mi lesz belõle Palikám? Kisdoktori Anyukám! Ki bírálja Palikám? Az embereim Anyukám! És mi leszel Palikám? Doktor leszek Anyukám! És ha lebuksz Palikám? Letagadom Anyukám! De okos vagy Palikám! Ha Te mondod Anyukám..! Lebuktál Palikám! Le bizony Anyukám! Letagadod Palikám? Nem tagadom Anyukám! Hát, akkor Palikám? Nem beszélek Anyukám! Mi lesz veled Palikám? Csendben leszek Anyukám! Meddig Palikám? Augusztusig Anyukám! Mi lesz akkor Palikám? Gazdagodunk Anyukám! Mennyivel Palikám? Álamfõnek kijáró nyugdíjjal Anyukám!
magyar színház, magyar színház. belezavarodok már ebbe az egészbe. nácik, zsidók, fasiszták, cionisták, szabadkőművesek... ehh

szóval új színház.
Mindket csoport abszolut vallalhatatlan,ugyanaz a kategoria-maskepp.
@ekszvájzed: Arra kívántam utalni, hogy a válságban/kicsit utána felerősödnek a radikális és idegengyűlölő hangok.
Vihar egy pohár vízben. Tessék mondani, a múlt rendszer(ek)ben mikor szerveztek utcai cirkuszt azért, mert a rendszer szekértolója került be egy-egy felsőbb pozícióba? Na ugye. A különbség mindössze annyi, hogy Dörner esetleg konyíthat is valamit ahhoz, ahova került.

A jövőbeli szakmai munkájára tessék koncentrálni, akár még azon az áron is, hogy a videóban ordibáló díszpintyek megveszik a jegyet, és elmennek a színházba! Utána a látottakon lehet vitatkozni.

Zsidózni, libsizni, nácizni, fasisztázni meg továbbra is az agyhalott barmok kiváltsága.
Borzasztó állapotban van a magyar oktatás, ez igencsak látszik ezeknek a fiataloknak és nem annyira fiataloknak a műveltségi szintjén.

Az aki, pl. szét akarja választani a kultúrát "nemzetire" meg "egyébre", annak kapásból fogalma sincs a kultúráról mint olyanról.

Én amúgy örülök Dörnernek, mert eléggé egyhangú a magyar színházi élet, lehet kicsit megkavarja az állóvizet. És ne mondja senki a fenti videó alapján, hogy a törzsközönségre nem férne rá egy kis színházba járás.
...bizony...bizony....a kultúra csúcsa minálunk a VALÓ VILÁG !..., MINT AHOGY SZÉJJEL NÉZVE A VILÁGBAN A LEGJOBB, LEGKIEMELKEDŐBB SZÍNÉSZEK A ZSIDÓK....., hiába no !...árad belőlük a tehetség...minden évben az OSCAR-ON IS....., ÉS BIZONY...BIZONY...MAGYARORSZÁG LEGJOBB SZÍNÉSZE STOHL ANDRÁS, ....AKI RÖVIDESEN KIGYÖN A BÖRTÖNBŐL......, legalább is ezt mondják róla közvetlen támogatói....pláne...:O)(
A Dörnerék ál nép-nemzetiségét a mellettük tüntetők minősítették és leplezték le végérvényesen.
Szvsz + kellene várni, hogy mit akot a Dörner, aztán lehetne véleményezni.

Alföldi papa összehozta a román nemzeti ünnepet a Nemzetinkben, oszt akkor nem kiabáltak a libsik. Kíváncsi lennék, ha valaki, mondjuk Görögországban az ottani nemzetiben akarna koccintani a török ünnepre mi lenne? Garantáltan halálfélelme lenne az illetőnek.
Vagy tudok jobbat! Tel Avivban az ottani nemzetiben ünnepelni a Hamaszt vagy a Pszf-et!
@kamionsofőr:

És mit gondolsz, ki csinálja a válságot? :)

Hogy kedvenc 1933-adnál maradjunk, pl. a 4 évvel azelőtti "Fekete Péntek"-et? Ugye tán csak nem azok, akik világszerte, s nemcsak az amúgy is kizsigerelt német földön megszenvedték azt, és rámutattak a legvalószínűbben szóbajöhető tényezőkre?

(Megnyugtatlak: akkor még a vörös cár és kominternes sleppje is mutogatott rájuk, akik Ámerikában és Ajrópa anyánkban kavarták a fost, hiába, hogy azon felelősök szegényebb felmenői kotlották ki annak idején még az ő ideológiáját is)
@ekszvájzed: Ki csinálja? Most kerek perec...
És pláne név szerint!
@ekszvájzed: @sanyix: @radikalisviccek:

Mondom: TÖRTÉNELEM. Oda kellett volna figyelni az iskolában. Csúnya nagy pofáraesés lesz nektek 2014. :)
@Tell Vilmos: Még jobbat tudok: Mit szólnának a románok, ha a romániai Magyar Konzulátus ki akarná bérelni a bukaresti Nemzeti Szinházat, hogy ott megünnepeljük a II. Bécsi döntést?
Alföldi legalább belátta tévedését.
Historia est magistra vitae.

Aki nem tanul a múlt hibáiból, újra elköveti őket. A baj az, hogy 10-ből elég 4 hülye és a többi 6 is szív miattuk.
Inkább nyolc a hülye.
@kamionsofőr: az arányszámokon kár vitatkozni.
Hát itten sötétség van betáplálva.
A riport alanyok rendszeres színházba járók:
_ takarítani
_ villanyt szerelni
_ kazánt fűteni
_ portáskodni.
Ez jó, hisz a munka nemesít, a színház élesíti az elmét.
@Steve_Jobs:
Te, nagytudású. Legalább azzal lennél tisztában ki Steve Jobs!
"hogy nyerjenek választást és takarítsák ki az országból az ingyenélő zsidókat, cigányokat, liberális köcsögöket és mindenkit aki baszik tenni az országért.

No és mi van azokkal, akik több adót fizetnek egy hónapban, mint te egy év alatt, és valamelyik kisebbség tagjai?:)
Gondolom, ez a drága Steve is magasan kvalifikált értelmiségi lehet. El tudom képzelni, mennyit tehet az országért... közmunkán söprögetve az utcát...
@Nazarin:
@villamos alóli kacaj:
@Démonmac1:

Nem érdemes a magyarországi (vagy általában, európai) antiszemitizmust azzal letudni, hogy úgyis csak műveletlen tahók csinálják. A zsidóság homokba dugja a fejét, ha ezzel nyugtatja önmagát, és megpróbálja az egészet valamiféle gyűlöletbeszéd-problémaként letudni.

Figyelni kellene arra, hogy az antiszemitizmus nem önmagától van, és nem l'art pour l'art művelik. Ez csak egy tünet, mint a TBC-nél a köhögés. Arra lehet köhögéscsillapítót adni, de aztán a beteg egyszer csak vért köp...

A zsidóság és a befogadó társadalmak közötti ellentétek hosszú évszázadokra nyúlnak vissza és egyik kicsúcsosodása volt a II. vh. körüli zsidó-üldözés. Azt viszont figyelembe kell venni, hogy ezt megelőzte egy gazdasági világválság (áthallásokkal a mostani viszonyokra), és nem kis mértékben a Rotschildok és társaik ezzel kapcsolatos rossz "sajtója" tette lehetővé az antiszemitizmus teljesen legitim politikaként való prezentálását.

Ügyelni kellene arra, nehogy ez az irány ismétlődjön - és ennek a történetnek két oldala van.
@Soson2: '"na ,,zsidók''. tessék ide figyelni, kinyitni a térképet. hol vagyunk? segítek
MAGYARORSZÁG.
ez van ráírva.

Ő nem akartok ti ősmagyarok visszatakarodni, az eredeti származási helyetekre,valahova az Ural tövibe?:)

Mindenki magyar aki annak vallja magát, és nem a széljobberek fogják megmondani ki a magyar, már csak azért sem, mert, originál magyar viszonylag kevés maradt - történelem viharai, (pl tatárjárás)
@Steve_Jobs: Te mit tettél az országért? Kik azok az ingyenélő zsidók? Elmagyaráznád? Akár példákkal? Szereted a cigányzenét? Ismered azt a velünk élő kultúrát? Ismered a magyar cigányság lecsúszásának folyamatát? A liberális köcsögök nem tettek semmit az országért? Hiszen nagy része értelmiségi, akik mindenféléket alkotnak. Magyarország mindig befogadó volt és a bevándorló, vagy betelepített népeknek köszönhetjük kultúránk gazdagodását. A linkóci, haszontalan tudású, egyetemi végzettségűekkel kapcsolatos megjegyzéseddel mélyen egyetértek, bár a mai "politikai elit" éppen ezekből nőtt ki. A magyarok nem nácik, hanem reménytelen soviniszták, amiből történelmünk során csak baj származott. Józan ésszel meggondolva: van annak értelme, hogy Trianonnal érdemben foglalkozzunk? Ugyan melyik környező államból szeretnénk valamit "lecsippenteni"? Az ismert "Nagymagarország" térképe még mindig etalon, vagy valamit módosult az évek során?
@Never: "Nem érdemes a magyarországi (vagy általában, európai) antiszemitizmust azzal letudni, hogy úgyis csak műveletlen tahók csinálják."
Csinálják azt az értelmesebb emberek is (jó biznisz, lehet bejutni vele parlamentbe, állami támogatáshoz jutni, vagy ismerettséghez, sikerélményhez, kit mi mozgat.)

" A zsidóság homokba dugja a fejét, ha ezzel nyugtatja önmagát, és megpróbálja az egészet valamiféle gyűlöletbeszéd-problémaként letudni."
Javarészt igen idős emberekről van szó M.O. területén, ahogy én látom a fiatalok inkább beolvadnak, és nem vállalják fel, hogy esetleg más vér is folyik az ereikben.

"antiszemitizmus nem önmagától van"
Az emberek mindig találnak valakit, akit utálni lehet. Most ezt találták, anno az átkosban azért, ha volt is, lényegesen kevesebbszer került szóba (Ők a "gaz imperialistákat" szidták:) aztán az a rendszer is hazugságokra és féligazságokra épült.

A gazdasági világválságok & tömeges elszegényedés, mindig kiváltja a különböző népek elkeseredettségét, melyben ők maguk sohasem hibásak, mindig valakire kell fogni.
u.i.
Az érdekelne például, hogy anno a Japánok kit okoltak, amikor háborúba mentek.
hát, zsidóból, barátom, még kevesebb van, sőt, a magukat zsidóknak vallók 90%-a nem is közelkeleti származású. Sőt, a maradék 10% is erősen felhigult.

ilyen értelemben tehát már nem is létezik olyan, hogy zsidó.

,,nem a széljobberek fogják megmondani''
hát persze, hogy nem. és nem is te. attól még, hogy magadnak vallod magad, még nem leszel az.

a magyar nem egy nyelv, persze van olyan, hogy magyar nyelv. a magyar nem genetika, persze voltak ősmagyarok, akiket genetikailag, kromoszóma, vagy vérvizsgálat segítségével biztos vissza lehet követni.

a magyar egy kultúra.
a zsidó is egy kultúra.

egy kultúra nem csak azt jelenti, hogy ki milyen ünnepeket ünnepel, vagy hogy milyen ételeket eszik.

a magukat magyaroknak, magyar kultúrájúaknak tekintő - a te olvasatodban Mr Széljobberek - a magyar kultúra szerint igyekszenek élni, tanulmányozzák a magyar kultúrát, ragaszkodva az elveikhez, és azokhoz a dolgokhoz, amik magyarrá teszik őket.

a zsidók egy kultúra. de mint mondtam, ti nem zsidók vagytok - illetve nem tudom, hogy te személyszerint zsidónak vallod e magad.

Ti hőzöngő, pénzéhes idióta barmok vagytok, akik bármilyen nagyhatalom faszát tőből leszopjátok, aki ad cserébe egy kis alamizsnát, vagy vélt, vagy valós hatalmat.

ti imperialisták vagytok.
ez is egy kultúra.

mi, magyarok már több ezer éve jelen vagyunk.
a zsidók, az igazi zsidók is, már egy több ezer éves kultúra. és még nagyon sokáig itt lesznek. és mi, magyarok is.

ti nem vagytok azok. és létezni sem fogtok már túl sokáig, mert a népeknek, akiket megfertőztetek, már nem tűrnek titeket sokáig. az emberek már kinyitották a szemüket. napjaitok meg vannak számlálva, az időtök a végéhez közeledik.
"szeresd felebarátodat, mint tenmagadat"
A keresztény szálat, nyugodtan elhagyhatnák;)
@Démonmac1: A japánok a kifejlett felsőbbrendűségi tudatuk miatt nem kellett, hogy bűnbakot keressenek, ők egyszerűen gyarmatosítottak, mint a britek korábban.

"Csinálják azt az értelmesebb emberek is (jó biznisz, lehet bejutni vele parlamentbe, állami támogatáshoz jutni, vagy ismerettséghez, sikerélményhez, kit mi mozgat.)"

Pont ezt mondom, hogy ezzel kell vigyázni. Az antiszemitizmust mindig érdek-síkra tolni nagyon hibás. A Jobbik térnyerésével ez most divat is lett, de nagyrészt nem erre vezethető vissza, hanem részben egyedi rossz tapasztalatokra, részben pedig az előző rendszerből megmaradt csoportos élményekre.

Nem szabad elfelejteni, hogy a Tanácsköztársaság óta a kommunista vezetők és ideológusok jelentős része zsidó származású volt, hasonlóan az értelmiségi szakmákban akkor teret kapókkal. Ez sokakban hagyott mély ellenérzést.
Nem hiszem el, hogy 2012-ben még zsidó-nem zsidó alapon folyik az acsarkodás.

Ki a zsidó, gyerekek? Egyáltalán, mit jelent zsidónak lenni?

Az egy vallás? Vagy egy nemzet? Vagy egy identitás? Netalán valami titkos szövetség, amit az ember a születésekor kap meg, ha akarja, ha nem?!

Tippelek, hogy az itt nyilatkozók 90%-a nem tudná megfogalmazni, hogy mit ért az alatt, hogy "zsidó". (A "nácizó" és "fasisztázó" táborra ugyanez vonatkozik.)

Ha holnap a szomszéd Sári néniről, akit pelenkába szaró korod óta szerettél kiderül, hogy zsidó, akkor elkezded utálni?

Fordítva: János bácsiról, aki megtanított téged fűzfasípot faragni, kiderül, hogy wehrmacht-os volt a faterja, akkor vajon megutálod-e az egész időt, amit vele töltöttél?

Ugye hogy nem.

A második világháború 1945-ben véget ért. Senki nem szenvedett jobban, és senki nem szenvedett kevésbé. Mindenki ugyanannyira szenvedett. Zsidó, német, lengyel, osztrák, horvát, magyar, szerb, cseh, szlovák, angol, francia.

Nekem hála az Istennek van egy nagymamám. Most 99 éves. A múltkor azt mondta, hogy minden jól van fiam, csak háború ne legyen. És ő már csak tudja.
@Soson2:

,,nem a széljobberek fogják megmondani''
hát persze, hogy nem. és nem is te. attól még, hogy magadnak vallod magad, még nem leszel az."

Továbbra is, tartom, hogy nem a szélsőségesek feladata eldönteni, hogy ki a Magyar
(A családfámat 1600 as évekig vissza tudom vezetni, van mindenhonnan egy kicsi:)

"a magukat magyaroknak, magyar kultúrájúaknak tekintő - a te olvasatodban Mr Széljobberek"

Nem, tévedés az én olvasatomban az nem hiba, ha valaki a kultúráját követi (kivéve, ha az más emberek megsemmisítésére, vagy degradálására szolgál.)

- a magyar kultúra szerint igyekszenek élni, tanulmányozzák a magyar kultúrát, ragaszkodva az elveikhez, és azokhoz a dolgokhoz, amik magyarrá teszik őket.

Ezzel sincs probléma, amíg másokat nem korlátoznak ugyanezen jogaik gyakorlásában, légyen az vallás is akár.
M.O. mindig is kevert népek hazája volt.
És az is marad.

"Ti hőzöngő, pénzéhes idióta barmok vagytok, "
A pénz mozgatja a világot, meglep hogy ezt kell mondanom, az mozgatta az ókorban is.

Az "idióta barmok" at nem tudom hova tenni, de ha neked ettől jobb:D

"akik bármilyen nagyhatalom faszát tőből leszopjátok, aki ad cserébe egy kis alamizsnát, vagy vélt, vagy valós hatalmat."

Itt jönne a képbe, hogyha tanultál volna közgazdaságtant Főiskola/egyetem (még szakközép is jó, ha normális a tanár) akkor sokkal több rálátásod lenne, és nemcsak a "gaz imperialisták és a zsidók, miattuk rossz a világ fúj" nevű mantrát nyomnád:)

Azért nem valószínű ez a világösszesküvéses elmélet sem, mert elvben a hőzöngésetekkel, felfedtétek magatokat. Ha létezne ilyen hatalom, nyilván nem hagyná, hogy a titkát kifecsegjétek. (küldtük a fekete autót, nyugi:)
Bár lehet hogy fehéret kellene küldeni:D
@KLMS: ". Senki nem szenvedett jobban, és senki nem szenvedett kevésbé. Mindenki ugyanannyira szenvedett. "

Mondjuk pont nem.
Azért voltak a zsidótörvények például.
Sárga csillaggal. Nem a teljes magyar lakosság viselte azt a csillagot, volt része napról napra megvetésben és gyűlöletben ha az lett volna, akkor lenne jogos.
Bezzeg a Dán király, az kitűzte magára, holott.. innen is látszik, hogy neki volt gerince, nem úgy mint a magyar felelős vezetők java részének.
@Never: érdekes amit írsz, különös tekintettel "az értelmiségi szakmákban akkor teret kapókkal". No, meg azóta is... Mert a hülye zsidók csak tanulnak, tanulnak. Az árját meg kinevezik...
Gyerekek, ne vitatkozzatok ezen! Van erre egy egyszerű megoldás: DNS. Hamar kiderülne, hogy a szélsőjobbosok ősei valójában egyiptomi rabszolgák voltak, a Tóra mai hű őrzőinek pedig valahonnan az i.sz. előtti 3. századból való az ősanyja, és véletlenül ugyanaz, mint Mohamed prófétáé.
én nem nyomtam ilyet. ha megfigyeled, én épp azt a ,,mantrát'' nyomtam, hogy nektek közötök sincs a zsidókhoz.

összeesküvés? na, hol? hol a kohézió az előző gondolatmenetem között? taníts mester :D milyen hatalomról, fekete autóról, világösszeesküvésről, és titkokról beszélsz?

hidd el, örömmel meghallgatom az elméleteidet, persze esetleg elmehetsz egy pszihiáterhez is, ő is biztosan nagyon szívesen meghallgat a megfelelő óradíjért cserébe ;)
KLMS: ez esetben nagyot nézne mindenki, az biztos. tudtad, hogy a finnugor nyelvelmélet előtt a magyar nyelvet a héber egy változatának tartották?
@Démonmac1: a gyűlöletben és megvetésben nem az addig megszokott környezetük részesítette őket.
@sivatagi n.: "Jó kis pofára esés volt ez a Dörner ellen uszító liberális gyűlöletkisebbségnek."

Én is ezt tippeltem előre az eseményre, de sikerült kihozni az igazi arcát a másik félnek is a zsidózásukkal. Egyből képben lehetett mindenki ... tényleg nácik.

Én nem bízom Dörner képességeiben sem abban, hogy épp ésszel felfogható elvei lennének, de azért a nagy rinyálás előtt megvártam volna mi történik a színészekkel, munkatársakkal, milyen lesz az első előadása, stb.
Ha már rohadtul törvénytelenül ÉS igazságtalanul a kezébe adtak egy nehezen lábra állított, de megerősödött jól működő színházat homokozónak és semmit nem lehetett ellene tenni ... törvények meg jog úgy is csak dísznek vannak ugye errefelé.
@Soson2: "tudtad, hogy a finnugor nyelvelmélet előtt a magyar nyelvet a héber egy változatának tartották?"

Hát, ezt az estet szerintem ne reklámozd. És ne csak azért, mert egy marhaság.
@KLMS: "Ha holnap a szomszéd Sári néniről, akit pelenkába szaró korod óta szerettél kiderül, hogy zsidó, akkor elkezded utálni?"

Egy olyan országban ahol családtagok nem beszélnek egymással, mert a másik nem arra szavazott, akit emez diktált neki? Vagy csúnyát mondott az ő nagy politikusáról? Simán vannak ekkora taplók.
KLMS: az igazság az, hogy néhány nagyságrenddel több közös alapszavunk van a héberrel, mint a finnugorral.

de ne félj, a számon lakat van ;)
@Soson2: " ... persze voltak ősmagyarok, akiket genetikailag, kromoszóma, vagy vérvizsgálat segítségével biztos vissza lehet követni."

Nem lehet. Pár éve indult projekt, hogy mindenféle nép valós származási útvonalát visszakövessék genetikai úton. Totál ráfaragás volt tudósék részéről. Az asszimiláltnak hitt őslakók asszimilálták a hódítókat, hiába volt a sok fordított dicső múltat éltető kamu történelmi irat. Anglia lakosságának nagy része se nem szász, se nem normann hanem bizony kelta. És bizony itt a Kárpátokban meg jó részt szláv. Egész konkrétan hun sírokban talált génminták alapján a lakosság elenyésző kis százaléka vezethető vissza.
@Kompli: akkor legyenek. És megérdemlik egymást.
Kompli: pont ezt mondom. látom, az olvasás képessége is hiányzik egy kicsit. elemi sumi too mutch?
@Soson2: Még szerencse, hogy a nyelvrokonság bizonyítéka nem a közös szókészletre vagy hasonló szavakra épül, nem véletlenül. Persze tudom most a megélhetési szkíták idegesek lesznek, mert nekik (is) az a vesszőparipájuk, de el kell olvasni pár nyelvészeti könyvet. Már igazit. Bizony a nyelvtannak van kialakulása, evolúciója ami visszakövethető. Viszont szóazonosság még véletlen is lehet ezer esetben, arról a kismillió latin, szláv, perzsa/török, francia vagy újkorban angol jövevény szóról se feledkezzünk meg.
@Soson2: nem félek a szádtól. Az, hogy lakat van rajta, csak jó. Konkrétan milyen projektről "Pár éve indult projekt, hogy mindenféle nép valós származási útvonalát visszakövessék genetikai úton" mesélsz?
@Soson2: Most már így marad. Akkor vedd úgy, hogy kifejtettem. Max. rosszul.
@Soson2: én még várom a választ.
@KLMS: Most nem lelem a Projekt nevét. De nemzetközi volt.
Csak ezt leltem, de ez meg a végeredmény:
"A mai magyarság szerológiai, és genetikai összetételében egyértelműen kimutatott európai jelleg, ugyanakkor az ázsiainak hiánya nem egyedül az eltelt ezer év keveredéseinek köszönhető, hanem már a honfoglalás- és Szent István-kori Magyarország lakossága is szinte kizárólag biológiailag európai eredetűekből állt"
@Kompli: én tudom miről beszélsz, csak arra vagyok vagyok kíváncsi te is tudod-e? :)
kompli, ha megleled a nemzetközi projekted :D nevét, akkor szólj.
@Dellgado:

Történelem ... A történelmünket, barátom, külön is megköszönjük Nektek ...

2014-ben úgy szavaznak majd a népek az általatok veszettül gyűlöltekre, kedves libernyákok, mint a vihar ... És 14 év után először én is elmegyek szavazni majd. És nem rátok ...
@Kandabula: Megint a fej homokba dugása van. Az értelmiség (különösen a vidéki értelmiség) számára az elmúlt 60 évben fix az a benyomás, hogy Budapesten lehetetlen gojként érvényesülni.

Árjákról nem érdemes beszélni, ez csak az érzelmek szükségtelen korbácsolása lenne, mert felhívnám a figyelmet, hogy a Magyarország területén található népesség elenyészóen kis része minősülne árjának az eugenikus elméletek szerint.
@Dellgado: szép és szórakoztató látvány, ahogy a "demokratáid" szétkúrják az ellenzéket :) befut a varsói gyors, ti meg mehettek ajvékolni amerre láttok :)
Az meg a te külön problémád, hogy mindenből csak a nácziakra tudsz asszociálni, ha valami, akkor ez az igazi beteg fetisizmus.
@radikalisviccek: Jól van barátom, csak arra kérem a sorsot, hogy az ilyen hülyéktől tartson engem távol. Na csumi.
@Never: éppen ezért érdemes "árjákról" beszélni. Göring mondta: én döntöm el, hogy ki a zsidó. Most pedig zavaros tudatú és gyökerű "ősmagyarok". Akik nem ismerik történelmünket, fel sem fogják, hogy honnan jöttek, miként és kikkel keveredtek az elődeik és egyáltalán: képtelenek felfogni, hogy az élet színes és lényegében mindannyian rokonok vagyunk.
@radikalisviccek: mitet akarolsz mond? Te lenni lengyel vasutasnak?
@Kandabula: Megvallom, nem tudom követni a logikát. Ha nincsenek árják, akkor miért érdemes róluk beszélni? Ez csak arra jó, hogy feleslegesen gerjessze mindkét oldalon az indulatokat (ha van itt egyáltalán két oldal...)

A nemzeti hovatartozás érzése nem genetika kérdése. Szerintem a nemzeti hovatartozás abban mutatkozik meg, hogy éles helyzetben ki hogy foglal állást, ki mit tesz (a szavak nagyon olcsók).

A zsidóságot sokszor érte és éri az a vád, hogy "idegenszívűek", nem kötődnek ahhoz az országhoz, ahhoz a nemzethez, ahol élnek. Ezt sajnos nem segítik azok a nyilatkozatok, amiket egyes izraeli politikusok tettek, és nem segítik azok a példák sem, ahol izraeli befektetők, amint probléma van, rögtön hazamennek Izraelbe, ahonnan csak nagyon rendkívüli esetekben van kiadatás (hogy ne a politikával szélsőségesen átitatott eseteket nézzük, itt van pl. az Engel-csoport, amiről érdemes megkérdezni néhány magyar építőipari vállalkozást és a lakásokat előre befizető vevőt...)
Szerintem itt a libernyákokon kívül senki más nem árjázik ... De há mit lehet tenni, ha egyszer a vérükben van a "tiszta vér" mítosza ... :)
süti beállítások módosítása